• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
استاندار کرمان:

دلیل استقبال از دانشگاه فرهنگیان اشتغال است

  • کد خبر : 14447
  • 06 اردیبهشت 1401 - 19:59
دلیل استقبال از دانشگاه فرهنگیان اشتغال است

استاندار کرمان از گرایشی که به سمت دانشگاه فرهنگیان سخن به میان آورد افزود: خودمان را گول نزنیم زیرا بخش عمده این گرایش برای اشتغال است و در بالای از آن مبتنی بر منزلت و جایگاه اعتقادی یک جوان به معلمی نیست. علی زینی‌وند پیش از ظهر امروز ۶ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای آموزش و […]

استاندار کرمان از گرایشی که به سمت دانشگاه فرهنگیان سخن به میان آورد افزود: خودمان را گول نزنیم زیرا بخش عمده این گرایش برای اشتغال است و در بالای از آن مبتنی بر منزلت و جایگاه اعتقادی یک جوان به معلمی نیست.

علی زینی‌وند پیش از ظهر امروز ۶ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: اردوگاه سردار سلیمانی باید ویژه و خاص باشد و مانند اردوگاه های اموزش و پرورش نباشد و از اعتبارات استانی و کمک خیرین برای احداث آن استفاده شود. 
وی در واکنش به ثبت نام ۷۵۰ فرهنگی شهر کرمان در طرح مسکن ملی اظهار کرد: پیگیری مسکن فرهنگیان باشید و در چهارچوب قانون این قشر در اولویت باشد. 
استاندار کرمان بیان کرد: تا این لحظه تبعات منفی قابل توجهی در بازگشایی مدارس نداشتیم و رضایتمندی نسبی خوبی وجود داشته است. 
وی ضمن دعوت دانش آموزان و مردم در روز قدس در ادامه اطهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه ساخت و تجهیز مدارس صورت گرفته اما سرانه فضای آموزشی استان مخصوصا شهر کرمان از متوسط کشوری پایین تر است. 
زینی‌وند با بیان این مطلب که هم افزایی در استان برای ریشه کنی بی سوادی باید صورت گیرد، تصریح کرد: شورای سیاست گذاری نماد را هدفمند جلو ببرید بنابراین پژوهش و نظر سنجی علمی و عملیاتی داشته باشید. 
وی ضمن گرامیداشت هفته معلم عنوان کرد: مقام و منزلت معلم را ارتقا دهیم و بدانید آینده مملکتی که جایگاه معلم آن سقوط کند، رو به افول است.
استاندار کرمان بیان کرد: متاسفانه جایگاه و روحیات معلم نسبت به گذشته تغییر کرده است و معلمی روندی دارد لذا باید اقداماتی در راستای تمایل به شغل معلمی داشته باشید. 
وی افزود: همه دستگاه یک اقدام شاخص در رابطه با گرامیداشت مقام معلم داشته باشد و گزارش آن را ارائه دهند.  
رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تبیین ساخت مدارس گفت: امیدوارم سرانه فضای آموزشی استان را با همت همه خیرین و دستگاه ها به متوسط کشوری برسانیم. 
وی با اشاره به اینکه استاندار کرمان لوح تقدیری به همه فرهنگیان استان خواهد داد، در ادامه تصریح کرد: حدود ۷۵۰ نفر از فرهنگیان شهر کرمان متقاضیان مسکن ملی هستند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14447
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.