• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
گهرپارک با شرایط بهتر میزبان گل‌گهر می‌شود؛

سیرجانی‌ها در حال ساخت استادیوم سوم!

  • کد خبر : 17953
  • 24 دی 1402 - 8:12
سیرجانی‌ها در حال ساخت استادیوم سوم!

در حالی که هنوز خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری حتی یک ورزشگاه استاندارد هم ندارند، مدیران باشگاه گل‌گهر در حال ساخت استادیوم سوم هستند. وقتی گل‌گهر به لیگ برتر رسید شاگردان وینکو بگوویچ و سپس مجید جلالی در ورزشگاه امام علی سیرجان مقابل حریفان به میدان می‌رفتند، اما خیلی طول نکشید که در دوران حضور امیر قلعه‌نویی ورزشگاه اختصاصی […]

در حالی که هنوز خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری حتی یک ورزشگاه استاندارد هم ندارند، مدیران باشگاه گل‌گهر در حال ساخت استادیوم سوم هستند.

وقتی گل‌گهر به لیگ برتر رسید شاگردان وینکو بگوویچ و سپس مجید جلالی در ورزشگاه امام علی سیرجان مقابل حریفان به میدان می‌رفتند، اما خیلی طول نکشید که در دوران حضور امیر قلعه‌نویی ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر با نام سردار قاسم سلیمانی هم افتتاح شد تا آنها در یک استادیوم زیباتر، با امکانات خوب و چمن یکدست به مصاف رقبا بروند.

این پایان بلندپروازی‌های مدیران باشگاه گل‌گهر و شرکت گل‌گهر نیست و آنها همین حالا در مجموعه بزرگ تفریحی گهرپارک که در ۲۰ کیلومتری سیرجان قرار دارد، در حال ساخت استادیوم سوم شهر هستند که با امکانات کاملا بهتری از تیم فوتبال شهر و سایر رشته‌های ورزشی باشگاه میزبانی خواهد کرد. این استادیوم همچنین چند زمین تمرینی و سالن پزشکی مجهز نیز داراست.

اسفندیارپور مدیرعامل گل‌گهر در آخرین مصاحبه خود با بیان اینکه دغدغه آنها از حضور تماشاگران حالا به کمبود صندلی تبدیل شده، اعلام کرده به‌زودی ورزشگاه جدیدی با ظرفیت ببشتر در گهرپارک افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل گل گهر در این رابطه می‌گوید: «یک مرکز پزشکی ورزشی مجهز و باکیفیت در حال احداث است و دو چمن تمرینی آماده بهره‌برداری داریم که در کنار فضای اقامتی، تفریحی و‌ پشتیبانی برابر برگزاری اردوها مکان بسیار مناسبی خواهد بود. دغدغه‌های ما در مورد هواداران تغییر کرده. پیش از این به پر شدن ورزشگاه فکر می‌کردیم و اکنون دغدغه ما کمبود ظرفیت ورزشگاه شده است. ان‌شاءالله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ورزشگاه جدید گل‌گهر در گهرپارک آماده شود تا دغدغه هواداران برای دیدارهای مهم برطرف شود.»

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.