• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
9

راه اندازی کارخانه تولید کنستانتره و گندله سنگ آهن در سیرجان

  • کد خبر : 11217
  • 23 اردیبهشت 1399 - 10:58
راه اندازی کارخانه تولید کنستانتره و گندله سنگ آهن در سیرجان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: عملیات اجرایی راه اندازی کارخانه تولید کنستانتره و گندله سنگ آهن گوهر زرین سیرجان بزودی در این شهرستان راه اندازی می‌شود. سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری در حاشیه بازدید از خط تولید کنسانتره این کارخانه که در ۱۷ کیلومتری محور سیرجان بندرعباس واقع شده، گفت: این کارخانه در فاز اول ۲۵۰ هزار تن کنسانتره […]

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: عملیات اجرایی راه اندازی کارخانه تولید کنستانتره و گندله سنگ آهن گوهر زرین سیرجان بزودی در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری در حاشیه بازدید از خط تولید کنسانتره این کارخانه که در ۱۷ کیلومتری محور سیرجان بندرعباس واقع شده، گفت: این کارخانه در فاز اول ۲۵۰ هزار تن کنسانتره تولید خواهد کرد که می‌تواند تولید خود را تا ۵۰۰ هزار تن نیز افزایش دهد.

او افزود: فاز اول این کارخانه با اشتغالزایی مستقیم ۷۰ نفر و غیرمستقیم ۱۵۰ به زودی آغاز به کار خواهد کرد و شرط ما از روز اول برای فعالیت این کارخانه استخدام صد درصدی نیرو‌های بومی بوده است.

سرپرست فرمانداری تصریح کرد: لازمه تحقق شعار جهش تولید حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه تولید است که منجر به اشتغال پایدار و تحقق این شعار خواهد شد. همانطور که در روند اجرایی این کارخانه تمام مسئولین و ادارات با شرکت زرین گوهر همکاری نموده و از آن حمایت همه جانبه کردند تا شعار مدنظر مقام معظم رهبری محقق گردد.

بهالدینی در ادامه گفت: به تمام سرمایه‌گذاران قول می‌دهیم که بستر اولیه را برای فعالیت‌های آن‌ها فراهم آوریم چراکه اولویت اولیه ما اشتغال جوانان است. ما بستر مناسب را برای بخش خصوصی و سرمایه گذاران در این شهرستان فراهم می‌کنیم تا بتوانیم در راستای تحقق شعار جهش تولید گامی موثر بر داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری سیرجان در پایان گفت: پس از بازدید از این کارخانه مشکل آب، زمین و برق آن بررسی و در دستور کار قرار گرفت تا هرچه سریعتر این مشکلات برطرف و فاز اول کارخانه آغاز به کار نماید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز در حاشیه این بازدید گفت: فاز دوم این کارخانه احداث واحد ۵۰۰ هزار تنی گندله خواهد بود و تمامی قطعات این کارخانه دست ساز مهندسان ایرانی است.

همچنین سرمایه گذاران این طرح از بخش خصوصی هستند که با ۵۰ میلیارد تومان آورده، اشتغال زایی جوانان را فراهم کرده اند.

او افزود: با همه توان، واحد‌های تولیدی را مورد حمایت قرار می‌دهیم و موانع پیش روی تولید را برطرف می‌نماییم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11217

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.