• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

طرح یاریگران زندگی در روستا‌های سیرجان کلید خورد

  • کد خبر : 18116
  • 28 دی 1402 - 7:59
طرح یاریگران زندگی در روستا‌های سیرجان کلید خورد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از آغاز اجرای طرح یاریگران زندگی در روستا‌های شهرستان سیرجان خبر داد. کوروش احمد یوسفی در جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان و جلسه کانون‌های یاریگران زندگی دهیارانِ شهرستان سیرجان که با حضور مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، فرماندار سیرجان، […]

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از آغاز اجرای طرح یاریگران زندگی در روستا‌های شهرستان سیرجان خبر داد.

کوروش احمد یوسفی در جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان و جلسه کانون‌های یاریگران زندگی دهیارانِ شهرستان سیرجان که با حضور مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، فرماندار سیرجان، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و دهیاران در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد، اظهار داشت: بنا داریم با اجرای طرح یاریگران زندگی در روستاها با کمک دهیاران و سمن‌ها اقدامات پیشگیری از شیوع مواد مخدر را به‌صورت هوشمند به مرحله اجرا دربیاوریم.

وی با اشاره به تشکیل جلسات منظم کمیته راهبری شهرستان، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی ویژه دهیاران گفت: تشکیل کانون یاریگران زندگی با مشارکت فعال اعضا، اجرای برنامه‌های آموزشی مشارکتی خانواده‌ها، توسعه و ترویج فعالیت‌های ورزشی همگانی از جمله مواردی است که در دستور کار این شورا قرار گرفته است.

احمد یوسفی با بیان اینکه طرح یاریگران روستا یک طرح ملی است که با هدف مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی و سالم‌سازی محیط‌های روستایی در روستا‌های شهرستان سیرجان اجرا می‌شود، افزود: استفاده از شبکه‌های مردمی، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج، مدیران مدارس و خانه‌های بهداشت و معتمدین محلی از جلوه‌های مردمی فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر است.

وی تصریح کرد: پیگیری و اجرای صحیح طرح در سطح روستا‌های منتخب با مشارکت فعال مسئولان محلی مورد نظر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان است و مدیران مربوطه باید به نقش نظارتی خود در این حوزه به‌صورت ویژه توجه کنند.

در پایان این نشست، طی حکمی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، فرماندار سیرجان به‌عنوان رئیس کمیته راهبری طرح یاریگران زندگی در شهرستان سیرجان معرفی شد و همچنین در حکم جداگانه دیگری نیز از سوی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، یعقوبی پور فرماندار سیرجان به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان منصوب شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=18116

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.