• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

برد نفس‌گیر و شیرین فولاد سیرجان با حمایت تماشاگران

  • کد خبر : 18122
  • 28 دی 1402 - 8:03
برد نفس‌گیر و شیرین فولاد سیرجان با حمایت تماشاگران

تیم والیبال فولاد سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال توانست در یک بازی سخت و نفس‌گیر، با نتیجه ۳ بر ۲ تیم خوب چادرملو اردکان را شکست دهد. بلندقامتان فولاد سیرجان در دومین هفته در دور برگشت مسابقات عصر امروز در سالن گهرروش میزبان تیم چادرملو اردکان بودند و توانستند در یک بازی سخت […]

تیم والیبال فولاد سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال توانست در یک بازی سخت و نفس‌گیر، با نتیجه ۳ بر ۲ تیم خوب چادرملو اردکان را شکست دهد.

بلندقامتان فولاد سیرجان در دومین هفته در دور برگشت مسابقات عصر امروز در سالن گهرروش میزبان تیم چادرملو اردکان بودند و توانستند در یک بازی سخت و نفس‌گیر، با نتیجه ۳ بر ۲ تیم خوب چادرملو اردکان را شکست دهند.

در این دیدار، دست اول را دو تیم در یک بازی پایاپای و نزدیک به هم پیش آمدند که در پایان این دست شاگردان بهروز عطایی با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به برتری رسیدند.

 دست دوم بلند قامتان سیرجان با بازی خوب خود توانستند برتری خود را به حریف اردکانی دیکته کنند و در یک بازی هدفمند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ این دست را نیز ازآن خود کنند.

دست سوم، این سیرجانی‌ها بودند که از حریف خود پیش افتادند، اما در امتیاز ۶ دو تیم مساوی شدند و پس از این بود که تیم فولاد با دفاع خوب روی تور فلاح و آبشارهای خوب میرزاجان‌پور دو امتیاز از حریفش پیش افتاد.

دوتیم تا امتیاز ۱۵ پابه‌پای هم پیش رفتند. اما تیم چادرملو از امتیاز۱۵ برتری خود را حفظ کردند تا در نهایت مزد بازی بهتر خود را بگیرند و با برتری ۵ امتیازی، این دست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع خود پایان دهند. و همه‌ی نگاه‌ها به دست چهارم خیره شد.

 این دست نیز دو تیم تا امتیاز ۱۵ همراه هم پیش رفتند تا اینکه بازیکنان کامبیز یعقوبی با یک بازی هوشمندانه و فرصت‌طلبانه با بازی خوب جهاندیده از رقیب خود پیش افتاد و توانستند در روزی که سید محمد موسوی در زمین نبود از بهم ریختگی تیم فولاد بهره ببرند و تیم چادرملوی اردکان دست چهارم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا آه از نهاد شاگردان بهروز عطایی در آید و حسرت از دست دادن یک امتیاز این بازی را بکشند.

در دست پنجم ابتدا تیم چادرملو با برتری ۳ امتیازی از تیم فولاد سیرجان جلو بود اما فولادی‌ها که نمی‌خواستند بازی را واگذار کنند با تمرکز بیشتری بازی کردند وتوانستند در امتیاز ۴ برابر شوند اما دوباره بازیکنان چادرملوی اردکان توانستند از فولاد امتیاز بگیرند.

 اما این پایان کار نبود و بلندقامتان فولادی سیرجان، با حمایت و تشویق‌های بی‌امان تماشاگرانش از امتیاز دهم به بعد اجازه خودنمایی به حریف خود ندادند و در دست آخر با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ پیروز این بازی سخت و نفس‌گیر شدند.

زارع مربی تیم فولاد سیرجان در مصاحبه بعد از بازی تیمش ضمن رضایت از بازیکنان خودش گفت: امروز تماشاگران شاهد یک بازی خوب و جذاب بودند. رقابت گرمی بود و تیم چادرملوی اردکان امروز خیلی خوب ظاهر شد و در روزی که ما دو تن از بازیکنان اصلی خود را نداشتیم توانستند خیلی خوب به ما فشار بیاورند و شجاعانه بازی کردند و بازیکنان ما هم خوب جنگیدند.

وی افزود: در شرایطی که ما می‌توانستیم بهتر باشیم و بازی را ۳ به هیچ یا ۳ بر یک تمام کنیم به حریف این اجازه را دادیم که خودش را پیدا کند و مقابل ما خوب ظاهر شود.

مربی فولاد سیرجان تصریح کرد: طبیعی‌ست که در دور برگشت، رقابت‌ها نزدیک به هم هستند وهیچ تیمی از قبل برنده نیست و ما همه‌ی تلاش‌مان را برای پیروزی انجام می‌دهیم.

زارع به غیبت سید محمد موسوی در میدان اشاره کرد و اظهارداشت: ما دو مصدوم داشتیم که موسوی یکی از آنها بود وموسوی عنوان بهترین مدافع لیگ ملت‌ها را دارد و کاپیتان تیم و باتجربه هست و قطعا نبودش احساس می‌شود، ولی نفر جایگزین هم خوب ظاهر شد و توانست در دست پنجم امتیازات خوبی بگیرد، اما والیبال یک بازی گروهی است و همه بهم پیوسته هستند و عملکرد خوب آنها سبب پیروزی و برد می‌شود

به گزارش فارس، تیم فولاد سیرجان ایرانیان با ۱۴ برد و۴۰ امتیاز صدر نشین لیگ برتر والیبال است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=18122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.