• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7
رئیس دادگستری بافت خواستار شد

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای شهرستان بافت- سیرجان در کوتاه‌ترین زمان

  • کد خبر : 9125
  • 25 آذر 1398 - 13:02
ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای شهرستان بافت- سیرجان در کوتاه‌ترین زمان

در پی گزارش‌های مردمی و پلیس مبنی بر پرتردد بودن و حادثه خیزبودن محور مواصلاتی شهرستان بافت با ورود دستگاه قضایی بر ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای در کوتاه‌ترین زمان تاکید شد. رئیس دادگستری شهرستان بافت از نقطه حادثه خیز کیلومتر ۲۷ محور مواصلاتی بافت – سیرجان با توجه به آمار بالای تصادفات و […]

در پی گزارش‌های مردمی و پلیس مبنی بر پرتردد بودن و حادثه خیزبودن محور مواصلاتی شهرستان بافت با ورود دستگاه قضایی بر ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای در کوتاه‌ترین زمان تاکید شد.

رئیس دادگستری شهرستان بافت از نقطه حادثه خیز کیلومتر ۲۷ محور مواصلاتی بافت – سیرجان با توجه به آمار بالای تصادفات و کسب گزارش‌های متعدد مردمی و پلیس مبنی بر حادثه خیز بودن در این نقطه بازدید کرد.

سجاد علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان بافت در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به پر تردد بودن این محور مواصلاتی اصلاح این نقطه حادثه خیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری است.

این مقام قضایی در شهرستان بافت افزود: مقرر شده است که این نقطه حادثه خیز (s مانند) که تعداد دو پیچ چپ گرد و راست گرد را در مسیر قرار داده با توجه به دو طرفه بودن و پر تردد بودن محور به لحاظ وجود مناطق گردشگری و کارخانه فولاد، هرچه سریعتر اصلاح و از وقوع تصادفات جلوگیری شود.

علیدادی با بیان اینکه شهرستان بافت در زمینه زیرساخت‌های برون شهری محروم است، گفت: دو بانده کردن و تعریض راه‌های اصلی و نصب دوربین‌های ثبت تخلفات از ضرورت‌های این منطقه است.

گفتنی است در بازدید رئیس دادگستری شهرستان بافت، فرماندار و سایر نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9125

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.