• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7
مشاور استاندار کرمان:

مراسم ترحیم سردار سلیمانی چهارشنبه در مصلی کرمان برگزار می شود

  • کد خبر : 9870
  • 16 دی 1398 - 13:15
مراسم ترحیم سردار سلیمانی چهارشنبه در مصلی کرمان برگزار می شود

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی از برگزاری مراسم ترحیم سردار شهید سلیمانی در روز چهارشنبه در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان خبر داد. به گزارش مهر، عباس تقی‌زاده صبح دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیان داشت: مشارکت مردم کرمان در برگزاری […]

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی از برگزاری مراسم ترحیم سردار شهید سلیمانی در روز چهارشنبه در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان خبر داد.

به گزارش مهر، عباس تقی‌زاده صبح دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیان داشت: مشارکت مردم کرمان در برگزاری این مراسم بی‌نظیر است به همین دلیل باید این مراسم در کشور و همچنین دنیا به بهترین نحو به تصویر کشیده شود.

وی افزود: به دلیل ازدیاد خبرنگارانی که می‌خواهند این مراسم را پوشش دهند و ساماندهی آنها کار بسیار سختی است تنها تعداد محدودی کارت صادر شده که در اختیار عکاسان خبرنگار قرار خواهد گرفت.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: در این مراسم میهمانانی از جمله معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت، وزیر نفت، استانداران برخی استان‌ها و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور خواهد داشت.

تقی‌زاده تصریح کرد: روز چهارشنبه نیز مراسم ترحیم سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد این مراسم از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در مصلی بزرگ امام علی (ع) برپا می‌شود.

در این جلسه مرتضی کارآموزیان رئیس بسیج رسانه استان کرمان هم گفت: تاکنون قریب به ۲۰ هزار نفر از مردم کرمان به طرح پویش (کرمان میزبان میهمانان حاج قاسم) پیوسته‌اند اما تا به حال تنها ۲۰۰ خانواده ثبت نام کرده‌اند و ما منتظر همکاری مردم مهمان نواز کرمان برای مشارکت در این طرح هستیم.

وی افزود: از مردم درخواست می‌کنم که در روز سه‌شنبه حتی المقدور از بیرون آوردن خودروهای شخصی خود اجتناب کنند تا پارکینگ‌های شهر به میهمانان اختصاص یابد همچنین از مردم مهمان نواز کرمان می‌خواهم درب خانه‌های خود را برای استفاده بر روی مهمانان باز نگه دارند.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان گفت: شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اتفاق بزرگی بود که موجب اتحاد بیشتر بین مردم و جبهه مقاومت شد لذا باید با برگزاری هر چه بهتر مراسم کاری کنیم که در تاریخ ماندگار شود.

کارآموزیان یادآور شد: به دلیل اینکه رسانه‌های داخلی و خارجی، مستندسازان و فعالان فضای مجازی بسیاری برای پوشش این مراسم به کرمان می‌آیند تصمیم گرفتیم تا محلی مجهز برای اسکان خبرنگاران در نظر بگیریم ضمن اینکه تاکنون ۱۲۰ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: شهید سرتیپ پورجعفری یار ۴۰ ساله سردار شهید سلیمانی که همراه وی به شهادت رسیدند در این روزها مظلوم واقع شدند که درخواست دارم تا رسانه‌ها به این شهید نیز بپردازند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9870

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.