• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
استاندار کرمان عنوان کرد:

کرمان در حوزه زیر ساخت‌های ارتباطی؛ ۱۰ سال از تکنولوژی‌های جدید عقب است

  • کد خبر : 4031
  • 14 اردیبهشت 1398 - 10:54
کرمان در حوزه زیر ساخت‌های ارتباطی؛ ۱۰ سال از تکنولوژی‌های جدید عقب است

استاندار کرمان با بیان این مطلب که در استان کرمان به دلیل مشکلات زیرساختی فقط ۸ درصد از ظرفیت اینترنتی ۵۳۰ گیگابیت استفاده می شود، اظهار کرد: استان کرمان نسبت به سایر استان‌های دیگر در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی ۱۰ سال از تکنولوژی های جدید عقب است. محمدجواد فدایی در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی استان […]

استاندار کرمان با بیان این مطلب که در استان کرمان به دلیل مشکلات زیرساختی فقط ۸ درصد از ظرفیت اینترنتی ۵۳۰ گیگابیت استفاده می شود، اظهار کرد: استان کرمان نسبت به سایر استان‌های دیگر در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی ۱۰ سال از تکنولوژی های جدید عقب است.

محمدجواد فدایی در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی استان کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در بحث پوشش تلفن همراه استان کرمان مشکل جدی دارد و در برخی از راه ها پوشش تلفن همراه نداریم.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که در استان کرمان به دلیل مشکلات زیرساختی فقط ۸ درصد از ظرفیت اینترنتی ۵۳۰ گیگابیت استفاده می شود، اظهار کرد: استان کرمان نسبت به سایر استان‌های دیگر در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی ۱۰ سال از تکنولوژی های جدید عقب است و به لحاظ شاخص توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ در رتبه بیست و هفتم و براساس مرکز آمار ایران در سال ۹۶ استان در زمینه استفاده خانواده‌ها از اینترنت در رتبه سی ام قرار دارد.

“مسعود الهامی” مدیر کل ارتباطات و فناوری استان کرمان نیز در این جلسه گفت: ۴۴ نود برای استان کرمان در نظر گرفته شده است که تا پایان شهریور در اختیار استان قرار می‌گیرد و حدود ۳ ماه برای نصب و راه اندازی آنها وقت نیاز است.

وی ادامه داد: قبل از پروژه سینا که تجهیزات آن در شهریورماه تحویل خواهد شد سه فاز دیگر برای تجهیز شبکه به استان تزریق می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری استان کرمان بیان کرد: طبق آخرین بررسی‌ها ۳۰۷ کیلومتر جاده‌های اصلی استان کرمان به دلیل عدم اجرای تعهد اپراتور همراه اول، پوشش ندارند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4031
  • منبع : ایسنا

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.