• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
13
استاندار کرمان:

یکی از موفقیت‌های استان تثبیت مدیران بوده است

  • کد خبر : 1581
  • 09 اردیبهشت 1397 - 11:36
یکی از موفقیت‌های استان تثبیت مدیران بوده است

استاندار کرمان گفت: یکی از موفقیت‌های استان تثبیت مدیران بوده و با وجود همه فشارها بدون هیچ نگرش سیاسی مدیران فنی وکارآمد را در این دولت تغییر ندادیم به طوری که کاری به جناح های سیاسی مدیران نداشته و تنها عملکردآنها را مدنظر خود قرار داده‌ایم. به گزارش ایسنا، “علیرضا رزم‌حسینی” صبح امروز ۹ اردیبهشت […]

استاندار کرمان گفت: یکی از موفقیت‌های استان تثبیت مدیران بوده و با وجود همه فشارها بدون هیچ نگرش سیاسی مدیران فنی وکارآمد را در این دولت تغییر ندادیم به طوری که کاری به جناح های سیاسی مدیران نداشته و تنها عملکردآنها را مدنظر خود قرار داده‌ایم.

به گزارش ایسنا، “علیرضا رزم‌حسینی” صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه در حاشیه افتتاح ساختمان اداری برق شهرستان بردسیر ضمن تبریک هفته جوان و روز جوان، گفت: در شهرستان بردسیر اقدامات خوبی انجام شده است.

وی به سفر اخیر رییس جمهور به استان کرمان اشاره و اظهار کرد: در سفر رییس جمهور خط ریلی کرمان -بردسیر- سیرجان کلنگ زنی شد که این مهم باعث تحول خوبی در حمل مسافر و بار خواهد شد، قابل ذکر است که این خط ریلی ۳۰ میلیون تن بار را منتقل خواهد کرد.

استاندار کرمان آینده بردسیر را روشن دانست و بیان کرد: بردسیر در آینده از قابلیت‌های خوبی برخوردار خواهد شد و به دلیل آب و هوای خوب این منطقه می‌تواند به قطب انرژی خورشیدی در کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد:  ١٠ میلیارد تومان از منابع تعیین شده به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را به منطقه اختصاص خواهیم داد و ظرف دو ماه آینده بردسیر را به عنوان پایلوت الگوی طرح جامع کشاورزی انتخاب خواهیم کرد و اقتصاد کشاورزی را در این منطقه اجرایی می‌کنیم، باید به سمت الگوی کشت مناسب و کاشت محصولات کم آب حرکت کنیم.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه باید به سمت نهادینه کردن فرهنگ مشارکت اقتصاد کشاورزی گام برداریم، اظهار کرد: ١٠ هزار تومان قیمت هر متر مکعب تولید آب است که کشاورزان باید از این موضوع آگاهی پیدا کنند و در راستای افزایش بهره‌وری آب حرکت کنند.

وی اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های استان تثبیت مدیران بوده و با وجود همه فشارها بدون هیچ نگرش سیاسی مدیران فنی وکارآمد را در این دولت تغییر ندادیم به طوری که کاری به جناح‌های سیاسی مدیران نداشته و تنها عملکرد آنها را مدنظر خود قرار داده‌ایم.

استاندار کرمان صنعت گردشگری را یکی از موتورهای محرک توسعه شهرستان بردسیر برشمرد و افزود: الگوی کشاورزی و اقتصاد کشاررزی شهرستان بردسیر می تواند به مهاجرپذیری این شهر کمک کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1581
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.