• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان:

۲۱۰۰ نفر مبلغ در ماه رمضان به سراسر استان کرمان اعزام شدند

  • کد خبر : 2635
  • 31 اردیبهشت 1397 - 13:11
۲۱۰۰ نفر مبلغ در ماه رمضان به سراسر استان کرمان اعزام شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از اعزام دو هزار و ۱۰۰ نفر مبلغ و مبلغه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مناطق سراسر استان کرمان خبر داد. حجت‌الاسلام علی جلالی ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الله، از اعزام دو هزار و ۱۰۰ نفر مبلغ دینی همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق […]

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از اعزام دو هزار و ۱۰۰ نفر مبلغ و مبلغه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مناطق سراسر استان کرمان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی جلالی ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الله، از اعزام دو هزار و ۱۰۰ نفر مبلغ دینی همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد.

وی با بیان اینکه از این تعداد مبلغ اعزامی هزار و ۶۰۰ نفر بومی و مابقی اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم، مشهد و اصفهان هستند، افزود: بخشی از این مبلغان اعزامی را خواهران مبلغ تشکیل می دهند که به مراکز و مناطق تبلیغی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان یک ظرفیت تبلیغی مناسبی برای بیان حقایق دین و ارزش های الهی است، گفت: فرصت تبلیغی ماه مبارک رمضان به هیچ عنوان تکرار شدنی نیست و باید از ظرفیت بالای این ماه با فضلت در جهت تبیین و تبلیغ مبانی اعتقادی در جامعه بهره گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان افزود: بیش از سه هزار و ۸۰۰ مسجد در شهرهای مختلف استان وجود دارد و تلاش کردیم اقامه نماز جماعت و همچنین اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در مساجد محوری استان با حضور مبلغان دینی برگزار شود.

جلالی با بیان اینکه تلاش کردیم هیچ مسجدی در ماه مبارک رمضان امسال بدون روحانی نماند، تصریح کرد: به همین منظور از تمامی ظرفیت های بومی و همچنین مبلغان اعزامی در جهت تأمین نیازهای مساجد استان استفاده کردیم و سعی شده است حتی دورترین روستاهای استان نیز از وجود روحانیون بهره ببرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، اقامه نماز، بیان احکام، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی، برگزاری جلسات تفسیر قرآن، برنامه های فرهنگی و قرآنی و همچنین سخنرانی پیرامون مسائل روز کشور و جهان اسلام، تبیین شعار سال و همچنین توجه به منویات مقام معظم رهبری در بومی سازی اقتصاد کشور را از جمله مهم ترین برنامه های مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=2635

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.