• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
10
سردار ناظری خبر داد:

افزایش ۶۷ درصدی کشف قاچاق کالا در استان

  • کد خبر : 12870
  • 17 مهر 1400 - 20:17
افزایش ۶۷ درصدی کشف قاچاق کالا در استان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:کشف قاچاق کالا در استان کرمان، از مهر پارسال تاکنون، بیش از ۶۷ درصد افزایش یافته است. سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان درنشست خبری به مناسبت هفته ناجا با اشاره به تشدیدبرخورد با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: ازمهرماه پارسال تاکنون استان کرمان با کشف بیش از ۱۷۶ تن انواع مواد […]

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:کشف قاچاق کالا در استان کرمان، از مهر پارسال تاکنون، بیش از ۶۷ درصد افزایش یافته است.

سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان درنشست خبری به مناسبت هفته ناجا با اشاره به تشدیدبرخورد با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: ازمهرماه پارسال تاکنون استان کرمان با کشف بیش از ۱۷۶ تن انواع مواد مخدر، انهدام ۱۷۶ باند موادمخدر وافزایش ۴۶ درصد مواد مخدر، رتبه اول را در کشور راکسب کرد.

او فزود: دراین مدت کشفیات قاچاق کالا ۶۷ درصد افزایش یافت که ارزش این کالاها بیش از ۳۴۹ میلیارد تومان است وکشفیات مهمات نیز ۲۱ درصد بیشتر شده است.

او تصریح کرد: در این یک سال یک میلیون و ۸۰ هزار تماس با ۱۱۰ در گستره استان کرمان گرفته شده و ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار خدمت در حوزه ترافیک ۳۰ هزار خدمت در بخش گذرنامه ۳۵ هزار خدمت در وظیفه عمومی ۱۰ هزار خدمت در مشاوره در کلانتری‌ها انجام شده است.

او گفت: همچنین ۲۸۰ هزار پرونده قضایی در حوزه پلیس پیشگیری تشکیل و مداوای برخی بیماران سخت درمان درمناطق اشرارخیز و ۵ طرح خدمت پزشکی نیز از سوی پلیس کرمان ارائه شده است.

فرمانده انتظامی استان توقیف سه هزار خودرو مخل آسایش مردم، کاهش ۲۰ درصدی سرقت مسلحانه، کاهش ۲۶ درصدی سرقت به عنف کاهش ده درصدجرائم خشن کاهش ۳۰ درصدی درحوزه تصادفات وکاهش۸ درصدی متوفیان تصادفات را از دیگر دستاورد‌های پلیس استان از مهر پارسال تاکنون اعلام کرد.

سردار ناظری با تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی افزود: برگزاری همایشها، مسابقات. نشست‌های علمی و رزمایش‌ها و دیدار‌های مسئولان، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایتام و پیشکسوتان و ایثارگران، ورزشکاران و دیدار با علما و ائمه جمعه و دهیاران و شورا‌ها و افتتاح طرح‌های عمرانی و برخی برنامه‌های فرهنگی اجتماعی از برنامه هفته ناجا در کرمان است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12870

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.