• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

ابلاغ طرح بسیج ملی شکست کرونا/ زمان اجرای طرح اعلام می‌ شود

  • کد خبر : 10497
  • 13 اسفند 1398 - 12:21
ابلاغ طرح بسیج ملی شکست کرونا/ زمان اجرای طرح اعلام می‌ شود

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه طرح بسیج ملی شکست کرونا فعلاً در حد ابلاغ به دانشگاه‌ها است، گفت: این طرح هنوز اجرایی نشده و زمان آغاز آن اعلام می شود. حسین صافی‌زاده در گفتگو با مهر در خصوص طرح بسیج ملی شکست کرونا بیان داشت: این طرح فعلاً در […]

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه طرح بسیج ملی شکست کرونا فعلاً در حد ابلاغ به دانشگاه‌ها است، گفت: این طرح هنوز اجرایی نشده و زمان آغاز آن اعلام می شود.

حسین صافی‌زاده در گفتگو با مهر در خصوص طرح بسیج ملی شکست کرونا بیان داشت: این طرح فعلاً در حد ابلاغ به دانشگاه‌ها است ضمن این که قرار شده کارهای هماهنگی و اجرایی آن انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر این طرح در هیچ‌کجا آغاز نشده و اگر زمانی قرار شد این طرح در شهرها اجرایی شود از طریق دانشگاه علوم پزشکی به اطلاع مردم خواهد رسید.

مشاور امور ستادی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ممکن است در این شرایط با یک عده افراد سودجو مواجه شویم که با سوءاستفاده از این طرح به منازل مردم مراجعه کنند؛ بنابراین به اطلاع مردم می‌رسانم هر زمان که این طرح قرار شود اجرایی شود به طور سراسری از طریق رسانه‌های رسمی و کانال‌های مجاز اطلاع رسانی خواهد شد.

صافی‌زاده تصریح کرد: افرادی که در این طرح همکاری دارند با کارت شناسایی و احتمالاً فرم مشخص به در منازل مردم مراجعه می‌کنند و یا تماس تلفنی برقرار خواهند کرد البته هنوز مکانیزم آن تعریف نشده است.

وی گفت: در حال حاضر تا اعلام این طرح هر گونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به در منازل در دستور کار علوم پزشکی قرار ندارد.

لازم به ذکر است روز گذشته وزیر بهداشت اعلام کرد که برای نخستین بار طرحی را در قالب بسیج ملی شکست کرونا با ۳۰۰ هزار اکیپ اجرایی کنیم که بر اساس آن به تک تک خانه‌های مردم رفته و موارد پراکنده را شناسایی کنیم تا افراد به مراکز درمانی مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.