• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
12
بازیکن تیم شهرداری سیرجان گفت:

فوتبال بانوان نیاز به حمایت رسانه‌ها دارد

  • کد خبر : 11404
  • 12 مرداد 1399 - 12:05
فوتبال بانوان نیاز به حمایت رسانه‌ها دارد

کاظمی گفت: حمایت رسانه‌ها از فوتبال بانوان خوب است و باعث جذب حامیان مالی می‌شود. عارفه سید کاظمی بازیکن تیم شهرداری سیرجان اظهار داشت: تمریناتم را به صورت انفرادی زیر نظر مربی انجام می‌دهم. به دنبال اجاره زمین تمرین نبودم و در مکان‌های عمومی هم تمرین نمی‌کنم. ترجیح می‌دهم به جا‌های خلوت و محیط‌های باز مثل کوه بروم. […]

کاظمی گفت: حمایت رسانه‌ها از فوتبال بانوان خوب است و باعث جذب حامیان مالی می‌شود.

عارفه سید کاظمی بازیکن تیم شهرداری سیرجان اظهار داشت: تمریناتم را به صورت انفرادی زیر نظر مربی انجام می‌دهم. به دنبال اجاره زمین تمرین نبودم و در مکان‌های عمومی هم تمرین نمی‌کنم. ترجیح می‌دهم به جا‌های خلوت و محیط‌های باز مثل کوه بروم.

او تصریح کرد: لیگ ۹۸ خوب بود و تجربیات زیادی را برای ما به همراه داشت. به خصوص اینکه رقابت‌ تیم های بالای جدول بسیار حساس بود. اگر چهار بازی آخر لیگ را هم انجام می‌دادیم، می‌توانستیم شاهد تغییراتی در جدول رقابت‌ها بین تیم‌های دوم تا چهارم باشیم.

کاظمی افزود: فکر نمی‌کنم کسی صدای ما را بشنود. فوتبال بانوان نیاز به حمایت رسانه‌ها دارد تا حامیان مالی بیشتری جذب این بخش شوند.

بازیکن تیم شهرداری سیرجان در ادامه گفت: من در رده‌های سنی پایه و بزرگسالان در تیم ملی حضور داشتم. متاسفانه نظم خاصی در تیم ملی وجود ندارد و یک مدت اردو نمی‌گذارند، اما زمانی که قرار است تیم ملی در یک تورنمنت شرکت کند، آن وقت است که به دنبال بازیکن و شروع تمرینات هستند. کسی برای تیم ملی فوتبال بانوان وقت نمی‌گذارد.

کاظمی تصریح کرد: از سال ۹۳ در تیم شهرداری سیرجان حضور دارم. مدرک مربیگری B آسیا دارم، اما ترجیح می‌دهم فعلا بازی کنم. شهرداری سیرجان تیم با پتانسیل و بازیکن سازی است و از پایه بازیکنان را آماده می‌کند، بازیکنانی در رده سنی ۱۱ و ۱۳ سال داریم که آموزش می‌بینند و شرایط خوبی دارند. آن‌ها در کنار ما تجربیات خودشان را بالا می‌برند. آن‌ها آینده فوتبال بانوان هستند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.