• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

پیغام بهترین بازیکن آسیا به مردم؛ همه دعوتید

  • کد خبر : 17680
  • 10 دی 1402 - 8:09
پیغام بهترین بازیکن آسیا به مردم؛ همه دعوتید

کریمی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در مراسم تشییع ملیکا محمدی دعوت به عمل آورد.آخرین وداع ملیکا محمدی با مستطیل سبز فردا ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد تا شماره ۱۸ ابدی بعد از این مراسم برای همیشه ایران را ترک کرده و برای خاکسپاری به آمریکا منتقل شود. پیرو […]

کریمی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در مراسم تشییع ملیکا محمدی دعوت به عمل آورد.
آخرین وداع ملیکا محمدی با مستطیل سبز فردا ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد تا شماره ۱۸ ابدی بعد از این مراسم برای همیشه ایران را ترک کرده و برای خاکسپاری به آمریکا منتقل شود. پیرو همین موضوع، فرشته کریمی در گفت و گو با ورزش سه ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر ملیکا گفت: وقتی متوجه شدم ملیکا با وجود اینکه شرایط زندگی در آمریکا را داشت، ایران را برای زندگی و فوتبال بازی کردن انتخاب کرد؛ به او افتخار کردم. همه ما دختران ورزشکار ایران با سختی‌های بسیار در ورزش‌های مختلف به ویژه فوتبال و فوتسال رشد کردیم و گاها امکان حضور در کشورهای دیگر را هم داشتیم اما انتخاب اولمان کشور خودمان و حضور در کنار خانواده‌مان بود؛ اما ملیکا ایران را انتخاب کرد، همین موضوع باعث می‌شود به وجود چنین دختری ببالیم.
او ادامه داد: آرزوی تمام دختران فوتبالیست این است که مثل پسرها در استادیوم‌های مجهزی مثل آزادی پا به توپ شوند، ملیکا هم همین آرزو را داشت و گفته بود که دلش می‌خواهد نامش را در استادیوم آزادی فریاد بزنند. پس فکر می‌کنم همانطور که او با تعصب به مردم وطنش، به ایران آمده بود؛ ما هم وظیفه داریم فردا او را به آرزویش برسانیم و نامش را در استادیوم آزادی فریاد بزنیم. از همه مردم دعوت می‌کنم که فردا کنار جامعه ورزش زنان و خانواده ملیکا، او را به آرزویش برسانند.
بهترین بازیکن زن فوتسال آسیا در پایان گفت: وظیفه خودم می‌دانم بعد از این هر وقت با پیراهن تیم ملی گلزنی کردم، گلم را تقدیم ملیکا کنم که اینچنین تعصب پیراهن تیم ملی کشورمان را داشت. در نهایت هم برای خانواده او آرزوی صبر دارم. خانواده محمدی بدانند که همه ما به ملیکا افتخار می‌کنیم و از آن‌ها برای تربیت چنین فرزندی سپاس‌گزاریم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.