• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

۲۹ هزار دانش‌آموز در هنرستان‌های کرمان مشغول تحصیل هستند

  • کد خبر : 1771
  • 16 اردیبهشت 1397 - 11:59
۲۹ هزار دانش‌آموز در هنرستان‌های کرمان مشغول تحصیل هستند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۲۹ هزار دانش‌آموز در هنرستان‌های این استان تحصیل می‌کنند. حمیدرضا دعاگویی صبح یکشنبه در مراسم زنگ سپاس که در هنرستان سیدمحمود سخایی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: نقش آموزش و پرورش در جامعه بر کسی پوشیده نیست و معلم، موثرترین و محوری‌ترین عامل بالندگی جامعه در […]

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۲۹ هزار دانش‌آموز در هنرستان‌های این استان تحصیل می‌کنند.

حمیدرضا دعاگویی صبح یکشنبه در مراسم زنگ سپاس که در هنرستان سیدمحمود سخایی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: نقش آموزش و پرورش در جامعه بر کسی پوشیده نیست و معلم، موثرترین و محوری‌ترین عامل بالندگی جامعه در مکتبی است که پیامبر آن، خود را معلم جامعه می‌دانست.

وی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری افزود: قطعا آموزش و پرورش می‌تواند نقش گفتمان‌سازی را در این زمینه ایفا کند.

دعاگویی با اشاره به تحصیل ۲۹ هزار دانش‌آموز در هنرستان‌های استان کرمان، گفت: حدود ۱۱۰ رشته در شاخه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش وجود دارد که اخیرا این رشته‌ها به‌روزآوری شده‌اند.

وی ادامه داد: ۲۳۰ دانش آموز در دو رشته معماری داخلی و برق در هنرستان سید محمود سخایی تحصیل می کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: هنرستان سخایی موفقیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف ورزشی و مسابقات حرفه‌ای هنرجویان هنرستان‌ها کسب کرده و یکی از افتخارات استان کرمان محسوب می‌شود.

وی از از راه‌اندازی رشته طراحی دوخت در هنرستان کارآفرینان کرمان خبر داد و گفت: این کار در راستای تزریق کارآفرین به جامعه و ارتقاء روحیه خودباوری و کار انجام شده است.

دعاگویی معلمان را سرمایه‌های اجتماعی هر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: بر این باوریم اگر جایگاه و منزلت معلم به خوبی تبیین شود، جامعه در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1771
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.