• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
مدیر کل آموزش وپرورش استان:

بیش از ۳۷۰۰۰ معلم کرمانی مشمول طرح رتبه بندی

  • کد خبر : 16529
  • 11 اردیبهشت 1402 - 19:38
بیش از ۳۷۰۰۰ معلم کرمانی مشمول طرح رتبه بندی

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: بیش از ۳۷ هزار معلم در کرمان مشمول طرح رتبه بندی شده اند. رضا رضایی امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته معلم انجام شد، گفت: معلمین برگزیده کشوری فردا صبح با مقام معظم رهبری دیدار دارند و احتمالا دیدار با ریاست […]

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: بیش از ۳۷ هزار معلم در کرمان مشمول طرح رتبه بندی شده اند.

رضا رضایی امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته معلم انجام شد، گفت: معلمین برگزیده کشوری فردا صبح با مقام معظم رهبری دیدار دارند و احتمالا دیدار با ریاست جمهوری و رئیس مجلس هم در برنامه خواهند داشت.

او با بیان اینکه ۹ معلم نمونه کشوری در کرمان داریم، افزود: طی هفته معلم از معلمین نمونه استان با حضور امام جمعه و استاندار کرمان تجلیل خواهد شد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان بیان داشت: تجلیل از مقام معلم در سراسر استان انجام خواهد شد و همچنین روز شنبه زنگ سپاس معلم را خواهیم داشت و بدین نحو از کار‌ها و زحماتشان قدردانی می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه برنامه ریزی کرده ایم، لوح تقدیری با امضای استاندار کرمان برای تمامی معلمان مدارس دولتی آموزش وپرورش استان کرمان تهیه شود، گفت: در آستانه گرامیداشت مقام معلم، اداره آموزش وپرورش جازموریان افتتاح و از بخش رودبار جنوب مجزا شد.

او جمعیت دانش آموزان شهرستان جازموریان را ۱۳ هزار نفر عنوان کرد.

رضایی در ادامه به طرح پنج شنبه‌های شهدایی و دیدار با خانواده‌های شهدا اشاره کرد و افزود: طرح روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را آغاز کرده ایم.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: بیش از ۳۰ هزار دانش آموز از استان کرمان در اردو‌های مکتب حاج قاسم حضور یافتند و ۵ هزارو ۷۰۰ نفر عوامل اجرایی و دانش آموز نیز به مناطق جنگی اعزام شده اند.

رضایی افزود: امسال برای ۲۱ هزارو ۶۰۰ دانش آموز دختر و برای بیش از ۱۹ هزار دانش آموز پسر مراسم جشن تکلیف برگزار کرده ایم.

او با بیان اینکه ۵هزارو ۴۰۰ فضای آموزشی در استان داریم، افزود: تاکنون برای ۲۰۰۰ فضای آموزشی سند گرفته شده که ۴۰۵ سند نیز صرفا در سال ۱۴۰۱ صادر شده است.

رضایی تصریح کرد: هزارو ۸۰۰ مدرسه در روستا هستند که قرار است برای سند دار شدنشان اقداماتی انجام شود و مدارسی که زمین آن‌ها از طرف مردم به آموزش وپرورش واگذارشده، مدرسه خواهند ماند.

او با بیان اینکه هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان دراولین دوره سفر ریاست جمهوری به کرمان به آموزش وپرورش استان اختصاص یافته است، گفت: پارسال مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات برای تجهیز مدارس فنی وحرفه‌ای و هنرستان‌ها تخصیص داده شده و تاکنون ۴۱۰ کلاس درس در استان به وسایل سرمایشی و گرمایشی مجهز شده اند.

او بیان داشت: ۹۰ پایگاه مطالعاتی برای درس خواندن و دانش‌آموزان کنکوری در هشت شهرستان جنوب افتتاح و راه‌اندازی شده که بیش از ۲۵ میلیارد تومان گهرزمین برای این امر سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان با بیان اینکه برای اول مهر ۸۰ پروژه را افتتاح خواهیم کرد، گفت: ساخت ۷۲ مدرسه جدید با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیون تومان را آغاز کرده ایم و تمام پروزه‌های نیمه تمام تا پایان امسال تکمیل ودر اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.

او بیان داشت: ۹۸ مدرسه در قالب ۸۷۰ کلاس درس از محل اعتبارات نوسازی مدارس طی امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و تحویل داده می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه ۶ هزارو ۲۰ کد مدرسه در استان کرمان وجود دارد، گفت: ۴۴ هزارو ۳۰۰ حقوق بگیر در آموزش وپرورش استان کرمان فعالیت می کنند.

او با بیان اینکه ۳۷ هزار معلم کرمانی مشمول طرح رتبه بندی شدند، از والدین خواست: تا پایان اردیبهشت ماه برای سنجش فرزندان خود اقدام کنند تا در ساماندهی نیرو‌ها و درنظر گرفتن فضا‌های آموزشی بهتر عمل شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16529

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.