• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
11
در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دادسرای سیرجان

سیرجان از امن‌ترین شهرهای کشور است

  • کد خبر : 2380
  • 26 اردیبهشت 1397 - 7:53
سیرجان از امن‌ترین شهرهای کشور است

معاون قوه قضائیه گفت : درصدد جذب ۴ هزار نفر نیروی قاضی هستیم . نوروز کهزادی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادسرای سیرجان افزود : کمبود نیروی انسانی قوه قضاییه براساس منابع مالی که دولت و مجلس اختصاص می دهند برطرف می شود . وی گفت: باید بیش از ۱۵۰۰ هزار مترمربع فضای ساختمانی  در […]

معاون قوه قضائیه گفت : درصدد جذب ۴ هزار نفر نیروی قاضی هستیم .

نوروز کهزادی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادسرای سیرجان افزود : کمبود نیروی انسانی قوه قضاییه براساس منابع مالی که دولت و مجلس اختصاص می دهند برطرف می شود .
وی گفت: باید بیش از ۱۵۰۰ هزار مترمربع فضای ساختمانی  در استان کرمان ساخته شود تا کمبودها برطرف شود وهدف  ما نیز آغاز و اتمام طرحهای ساختمانی طی ۲ سال آینده است.
معاون معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضایه همچنین ، با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه کشورمان افزود : ۵۰۰ نفر درخزانه داری آمریکا مشغول رصد کردن و اجرایی شدن تحریم ها علیه نظام اسلامی هستند .
کهزادی گفت : امروز مقابله با دشمن تحریم کالاهای خارجی است همانطورکه خیلی از کشورهایی که به پیروزی اقتصادی رسیدند فقط توجه شان به تولیدات کشورشان بود و بس.


رییس کل دادگستری استان هم در این مراسم گفت : ساختمان جدید دادسرا در شهرستان سیرجان با زیربنای ۳ هزار و ۶۵۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع طی ۶ سال ساخته و ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن از اعتبارات ملی پرداخت شد .
وی  از ساخت ۲۳ پروژه قضایی دراستان خبرداد و گفت : در صدد جذب منابع مالی برای اتمام این طرح ها هستیم .
موحد از کسب رتبه برتر شهرستان سیرجان در حوزه قضائی خبر داد و گفت: این شهرستان امن ترین شهر در کشور است و درصدد هستیم کمبود منابع انسانی را در استان و این شهرستان برطرف کنیم.

شهریار براهویی رئیس دادگستری شهرستان سیرجان خواستار ایجاد مرکزی مناسب برای شوراهای حل اختلاف شهرستان شد و گفت: این شهرستان با جمعیت ۳۴۰ هزار نفری نخستین شهرستان کشور با این جمعیت است که امکانات مرکز استان را نیازدارد اما نگاه مسؤولان نگاه شهرستان است که ما هنوز ۲۲ قاضی در مجموعه قضائی کم داریم و قاضی برای کارکردن و سرعت عمل ابزار و امکانات لازم را نیاز دارد.

وی ضمن قدردانی از مسؤولان و همکاری آنان با قوه قضائیه شهرستان خواستار تامین و تجهیز این قوه در شهرستان و رفع کمبود نیروی انسانی شد.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه  سیرجان هم گفت: در این شهرستان با اتحاد و همدلی همه امور پیش می‌روند و مردم در سایه نظام اسلامی و اتحاد و وحدت به زندگی خود ادامه می‌دهند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=2380

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.