• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

آغاز حذف دفترچه تامین اجتماعی در ۵ استان

  • کد خبر : 3158
  • 04 تیر 1397 - 8:32
آغاز حذف دفترچه تامین اجتماعی در ۵ استان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: حذف دفترچه درمانی و صدور نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی در ۵ استان دیگر آغاز شد. طرح حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی از حدود ٢ سال پیش در مراکز ملکی تامین اجتماعی آغاز شد و اکنون تمام این مراکز خدمات رسانی را بدون دفترچه به افراد […]

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: حذف دفترچه درمانی و صدور نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی در ۵ استان دیگر آغاز شد.

طرح حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی از حدود ٢ سال پیش در مراکز ملکی تامین اجتماعی آغاز شد و اکنون تمام این مراکز خدمات رسانی را بدون دفترچه به افراد تحت پوشش ارائه می دهند و اکنون در مراکز طرف قرارداد در حال انجام است. تاکنون در چهار استان این طرح انجام شده است.

سیدتقی نوربخش همزمان با آغاز برنامه حذف دفترچه کاغذی در مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی در استان های قزوین، همدان، سمنان، اردبیل و خراسان جنوبی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی این استانها اظهار داشت: با توجه به زمینه سازی ها و اقداماتی که طی سال های اخیر انجام گرفته است، سازمان تأمین اجتماعی پیشگام در توسعه پروژه نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های کاغذی در مراکز درمانی طرف قرارداد است و اجرای این برنامه افتخاری برای سازمان تأمین اجتماعی است.

وی تصریح کرد: اجرای موفق این برنامه با ایجاد بستر فرهنگی و اجتماعی و همکاری سایر اجزای نظام سلامت قابل انجام است.

نوربخش افزود: وزارت بهداشت به عنوان متولی نظام سلامت بیشترین همکاری را با برنامه حذف دفترچه های کاغذی دارد و اجرای موفق این برنامه با حمایت وزیر بهداشت اجرایی شد.

وی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی نیز بابت صدور مجوز امضای دیجیتال همکاری بسیار موثری در اجرای این برنامه دارد و تمامی اجزای نظام سلامت آماده همکاری و هم افزایی برای موفقیت اجرای برنامه نسخه الکترونیک هستند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3158
  • منبع : ایران اکونومیست

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.