• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
مدیرعامل مخابرات کرمان عنوان کرد:

اختصاص ۱۰ هزار شماره تلفن ثابت در سیرجان تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 2034
  • 20 اردیبهشت 1397 - 7:46
اختصاص ۱۰ هزار شماره تلفن ثابت در سیرجان تا پایان سال جاری

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمان از تامین تلفن ثابت تمام مشتریان متقاضی در سطح استان طی سال جاری خبر داد. محمدحسین دوست‌محمدی در جلسه توسعه مخابرات شهرستان سیرجان اظهار داشت: ظرفیت‌های مخابراتی کشور بالاست و در مجموعه مخابرات ایران هیچ وابستگی خاصی به خارج نداریم. وی بیان داشت: تخصص فنی ما موجب شده که تحریم‌ها یا […]

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمان از تامین تلفن ثابت تمام مشتریان متقاضی در سطح استان طی سال جاری خبر داد.

محمدحسین دوست‌محمدی در جلسه توسعه مخابرات شهرستان سیرجان اظهار داشت: ظرفیت‌های مخابراتی کشور بالاست و در مجموعه مخابرات ایران هیچ وابستگی خاصی به خارج نداریم.

وی بیان داشت: تخصص فنی ما موجب شده که تحریم‌ها یا خروج آمریکا از برجام هیچ تاثیری در اجرای پروژه‌های مخابراتی شهرستان و استان نداشته باشد.

دوست‌محمدی گفت: توان داخلی ما رتبه برتر در همه فناوری‌ها را دارد و در بخش کاری خود و یا تامین تجهیزات و ملزومات هیچ مشکلی در توسعه مخابرات و ارتباطات نداشته و نداریم.

وی از تامین تلفن ثابت تمام مشتریان متقاضی در سطح استان در سال جاری خبر داد و گفت: امسال تحول بزرگی در بخش‌های مختلف ارتباطات استان کرمان داریم.

دوست‌محمدی عنوان کرد: آغاز به کار فاز ۸ تلفن همراه و تکمیل پوشش تلفن همراه نسل سوم و چهارم را در دستور کار قرار دادیم تا نقاط جاده‌ای در سطح استان کرمان و همچنین مناطق گردشگری و روستاهای پرجمعیت از پوشش خوب برخوردار شوند و نسل دوم تلفن همراه استان هم در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان از اختصاص ۱۰ هزار شماره تلفن ثابت به شهرستان سیرجان در سال جاری خبر داد و گفت: برای توسعه شبکه این شهرستان ۱۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت را هم طراحی کردیم که بتوانیم در سال جاری این برنامه بسیار سنگین و گسترده را به اتمام برسانیم.

شهرستان سیرجان هم اکنون دارای ۱۰۲ هزار خط تلفن ثابت و ۳۲۸ هزار تلفن همراه است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=2034

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.