• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
وزارت بهداشت:

تزریق دوز سوم واکسن کرونا بسیار مهم است

  • کد خبر : 14015
  • 21 آذر 1400 - 19:57
تزریق دوز سوم واکسن کرونا بسیار مهم است

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا بسیار مهم است و باید به صورت جدی انجام شود. به گزارش مهر؛ محمد مهدی گویا عصر شنبه در نشست ستاد استانی کرونا در هرمزگان با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری «سلام الله علیها» و روز پرستار به پرستاران استان هرمزگان، […]

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا بسیار مهم است و باید به صورت جدی انجام شود.

به گزارش مهر؛ محمد مهدی گویا عصر شنبه در نشست ستاد استانی کرونا در هرمزگان با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری «سلام الله علیها» و روز پرستار به پرستاران استان هرمزگان، بیان داشت: به واسطه تلاش‌های بی وقفه کادر پزشکی و پرستاری هرمزگان، این استان به ویژه طی ماه ها و هفته‌های اخیر، کمترین موارد مرگ بر اثر کرونا را داشته است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در کنترل بیماری کرونا در برخی عرصه‌ها مقام اول کشور را دارد و کارهای بزرگی توسط مجموعه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان صورت گرفته است که از همه تلاش‌ها در سطح این استان، تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پوشش بسیار بالای واکسیناسیون در هرمزگان، افزود: هرمزگان از بهترین استان های کشور در زمینه واکسیناسیون است.

گویا تاکید کرد: تزریق دوز سوم واکسن کرونا نیز بسیار مهم است و باید به صورت جدی انجام شود و همچنین باید با استفاده از ظرفیت طرح شهید سلیمانی، تلاش شود افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند، سریعا واکسینه شوند.

وی با اشاره به افزایش اقدامات و مراقبت ها برای جلوگیری از ورود سویه جدید ویروس کرونا (اومیکرون) ، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک همچنان بسیار مهم و مورد تاکید است و این امر باید در همه مشاغل، اصناف و دستگاه‌های اجرایی جدی گرفته شود.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در جزایر و مناطق گردشگر پذیر استان هرمزگان، باید مراقبت ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت جدی تر باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14015

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.