• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

تویوتا هایلندر ۲۰۲۰ و جزئیات یک کابین به سبک ژاپنی!

  • کد خبر : 9681
  • 05 دی 1398 - 10:48
تویوتا هایلندر ۲۰۲۰ و جزئیات یک کابین به سبک ژاپنی!

همزمان با انتشار اطلاعات رسمی درباره تویوتا هایلندر ۲۰۲۰ طی مطلبی به معرفی این محصول جذاب ژاپنی در گروه خودروی عصرایران پرداختیم. همانطور که اشاره شد هایلندر یکی از پرفروش ترین های تویوتا بویژه در بازار آمریکا بوده و تا کنون ۴ نسل و چند فیس لیفت از آن ارائه شده است. هایلندر نسل چهارم […]

همزمان با انتشار اطلاعات رسمی درباره تویوتا هایلندر ۲۰۲۰ طی مطلبی به معرفی این محصول جذاب ژاپنی در گروه خودروی عصرایران پرداختیم. همانطور که اشاره شد هایلندر یکی از پرفروش ترین های تویوتا بویژه در بازار آمریکا بوده و تا کنون ۴ نسل و چند فیس لیفت از آن ارائه شده است.

هایلندر نسل چهارم جذاب تر و کامل تر از همه اعضا خانواده خود وارد میدان شده و در مدل پایه هیبریدی با قیمت ۳۸۲۰۰ دلار، در مدل پایه بنزینی ۳۴۶۰۰ دلار و در گرانترین تریم یعنی پلاتینوم حدود ۴۷ هزار دلار عرضه می شود.

اخیرا تصاویر با جزئیات بیشتر مرتبط با کابین این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته که در ادامه مطلب امروز نگاهی به آن خواهیم داشت زیرا بخشی از مهمترین تغییرات هایلندر جدید مربوط به فضای کابین این محصول می شود.

هایلندر با توجه به تریم در نمونه ۷ یا ۸ صندلی قابل سفارش است. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود؛ روکش صندلی ها دارای دوخت و طرح متنوع است که زیبایی ظاهری آنرا افزایش داده است. استراحتگاه دست برای سرنشین و همچنین قابلیت تاشدن آنها فضای زیادی را داخل کابین برای حمل بار بیشتر ایجاد می کند.

در نظرسنجی ها تریم قهوه ای طرفداران بیشتری در مقایسه با سایر رنگ های داشته است.

نمایشگر لمسی ۱۲٫۳ اینچی یا ۸ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و دوربین های محیطی(وابسته به تریم انتخابی)، تهویه هوشمند، نمایشگر ۷ اینچی دیجیتال بین نشانگرهای سنتی آمپر، گرم کن صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی ردیف جلو، سانروف، گرم کن صندلی عقب، نمایشگر هدآپ، برف پاک کن هوشمند، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، کلید هوشمند که با نزدیک شدن به خودرو شناسایی می شود و … از جمله امکانات این محصول هستند.

تویوتا از سیستم ناوبری اختصاصی خود در هایلندر ۲۰۲۰ همانند سایر محصولاتش استفاده کرده که رابط کاربری جذابی نیز دارد. در کامل ترین تریم دو پورت یو اس بی شارژ برای سرنشین های ردیف دوم در نظر گرفته شده است. میزان ولتاژ این پورت ها ۲٫۱ آمپر است که سرعت شارژ مناسبی برای انواع گجت ها خواهد داشت.

در قسمت داخلی درب ها، مواد به کار رفته بافت کاملا نرم با ظاهری شبیه چرم دارند که حس مطلوبی را به سرنشین انتقال می دهند. اما باید اشاره کرد قسمت هایی از کنسول که مقابل زانوی سرنشین قرار دارند و همچنین بخش های کناری کنسول اصلی از پلاستیک سخت قالب گیری شده اند.

در گرانترین تریم هایلندر از سیستم صوتی ۱۲۰۰ واتی استفاده شده که صدایی فراگیر را در کابین بخش می کند. سقف پانورامیک مونوروف نیز جذابیت های یک منظره آبی زیبا را هنگام حرکت شکل داده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.