• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

دلایل واقعی خداحافظی آلِمانی از بارسلونا

  • کد خبر : 16674
  • 13 اردیبهشت 1402 - 21:11
دلایل واقعی خداحافظی آلِمانی از بارسلونا

متئو آلِمانی هفته های پایانی حضورش در بارسلونا به عنوان مدیر بخش فوتبال را پشت سر می گذارد و در پایان فصل از این باشگاه خواهد رفت. مارکا در مورد دلایل این جدایی نوشته است.شب گذشته بود که رسانه‌های اسپانیایی خبر از جدایی قطعی متئو آلِمانی از بارسلونا دادند. مدیر بخش فوتبال بارسلونا پس از […]

متئو آلِمانی هفته های پایانی حضورش در بارسلونا به عنوان مدیر بخش فوتبال را پشت سر می گذارد و در پایان فصل از این باشگاه خواهد رفت. مارکا در مورد دلایل این جدایی نوشته است.
شب گذشته بود که رسانه‌های اسپانیایی خبر از جدایی قطعی متئو آلِمانی از بارسلونا دادند. مدیر بخش فوتبال بارسلونا پس از دریافت پیشنهادی عالی از استون ویلا تصمیم به ترک بارسلونا گرفته و با اتمام قراردادش در ۳۰ ژوئن رفتنی خواهد بود.
مارکا در این رابطه گزارش داد که آلِمانی به ۶ دلیل تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفته و تصمیمی نیز قطعی است.
پروژه جاه‌طلبانه استون ویلا و دستمزد بسیار بالایی که به او پیشنهاد شده، اولین دلیل آلِمانی برای جدایی است. دستمزد بارسا با دستمزد پیشنهادی ویلا قابل مقایسه نیست.
با این حال، اگر همه چیز در بارسلونا آنطور که باید پیش می رفت، مدیر فوتبال بارسا این اقدام را انجام نمی داد. آلمانی از اتفاقات و بحران های متوالی باشگاه و اینکه در تمام این مدت سکوت کرده، خسته شده است. در وهله اول، یک مداخله همیشگی توسط خوان لاپورتا وجود دارد که او آن را درک نمی کند. آلمانی همیشه بسیار حرفه ای بوده اما او می بیند که چگونه افرادی در باشگاه بدون دانش کافی در کار او دخالت می کنند. مثلا در بسیاری موارد، لاپورتا بیشتر به توصیه ایجنت‌هایی چون ژرژ مندس یا پینی زهاوی عمل کرده است.
او با تمدید سرجی روبرتو مخالف بود و توصیه کرده بود باشگاه روبن نِوِس از ولورهمپتون را به خدمت بگیرد ولی به توصیه های او عمل نشد.

اشتباهات بچه‌گانه در سطح مدیریتی؛ مثلا در مورد تمدید با گاوی همه تلاش های آلمانی بی ثمر ماند. باشگاه با گاوی تمدید کرد ولی به دلیل مخالفت لالیگا قرارداد ثبت نشد. بدتر اینکه درخواست تجدیدنظر برای ثبت قرارداد گاوی دیر به دادگاه رسید. آلمانی بسیار از این قضیه عصبانی است.
وضعیت اقتصادی بغرنج باشگاه که باعث شده دست آلِمانی کاملا بسته باشد. او به شدت با بازگشت مسی مخالف است و اعتقاد دارد با این وضعیت اقتصادی بازگشت مسی نمی تواند منطقی باشد. با این درخواست او نیز مخالفت شده است.
درز کردن اخبار درون باشگاه به بیرون که آلِمانی را عصبانی کرده است. او تمهیداتی برای این مهم اندیشیده که نتیجه نداشته است. هر جلسه ای در باشگاه و نیز اهداف نقل و انتقالاتی بارسا به سرعت توسط افرادی در باشگاه، در اختیار رسانه‌ها قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16674

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.