• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان خبر داد:

سالانه ۱۰ هزار زایمان در مراکز ملکی تامین اجتماعی

  • کد خبر : 5215
  • 27 تیر 1398 - 11:45
سالانه ۱۰ هزار زایمان در مراکز ملکی تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: سالانه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار بار مراجعه سرپایی و ۶۳ هزار مورد بستری و ۱۰ هزار زایمان در مراکز ملکی تامین اجتماعی در سطح استان کرمان داریم. امین فخر امروز ۲۶ تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: در استان کرمان در دو […]

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: سالانه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار بار مراجعه سرپایی و ۶۳ هزار مورد بستری و ۱۰ هزار زایمان در مراکز ملکی تامین اجتماعی در سطح استان کرمان داریم.

امین فخر امروز ۲۶ تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: در استان کرمان در دو حوزه بیمه ای و درمان به مردم خدمات ارائه می شود و در حوزه درمان دو شکل مستقیم و غیرمستقیم را داریم.

وی افزود: درمان مستقیم در مراکز ملکی تامین اجتماعی شامل سه بیمارستان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) کرمان، غرضی سیرجان و امام علی(علیه السلام) زرند و ۱۴ درمانگاه سطح استان صورت می گیرد.

فخر تصریح کرد: با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان در سال به مردم در حوزه درمان خدمات می دهیم که ۳۲۰ میلیارد تومان آن در مراکز ملکی و ۴۰۰ میلیارد تومان در درمان غیرمستقیم و مراکز طرف قرارداد هزینه می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان با اعلام این خبر که سالانه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار بار مراجعه سرپایی و ۶۳ هزار مورد بستری و ۱۰ هزار زایمان در مراکز ملکی تامین اجتماعی در سطح استان کرمان صورت می گیرد گفت: در درمان غیرمستقیم نیز ۸ و نیم میلیون بار مراجعه سرپایی و ۱۱۱ هزار مورد بستری را پوشش می دهیم.

وی در ادامه با اشاره به توسعه دولت الکترونیک در تامین اجتماعی استان کرمان اظهار کرد: یکی از گلایه های مردم این است که نوبت دهی در مراکز سرپایی به خوبی صورت نمی گیرد و به آنها حق می دهیم و در این زمینه نوبت دهی الکترونیکی را اجرا و همه سامانه های ممکن را فعال کرده ایم.

فخر اظهار کرد: اجرای نسخه الکترونیک در درمان غیرمستقیم مسئله مهمی است که در واقع زیرساخت مهمی برای نظام ارجاع است و در بیمه سلامت و تامین اجتماعی این کار انجام می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه نظام ارجاع الکترونیک، ویدئوکنفرانس و … از دیگر اقدامات در زمینه دولت الکترونیک است که در تامین اجتماعی استان کرمان صورت گرفته است گفت: مدیریت مصرف انرژی، دارو و تجهیزات پزشکی و … از مسائلی است که به دقت به آن توجه داریم تا از منابع بهترین استفاده صورت بگیرد.

وی در پایان بیان کرد: ۱۴ طرح عمرانی در سه بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در استان کرمان در دست اجرا داریم که علی رغم همه مشکلات مالی سعی می کنیم کار را پیش ببریم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5215
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.