• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

ظهور پدیده مصری با تدبیر کی‌روش؛ از لیگ دسته سوم تا درخشش برای فراعنه!

  • کد خبر : 14042
  • 21 آذر 1400 - 20:39
ظهور پدیده مصری با تدبیر کی‌روش؛ از لیگ دسته سوم تا درخشش برای فراعنه!

سرمربی سرشناس تیم ملی مصر ستاره گمنامی را از لیگ دسته سوم این کشور معرفی کرد.کارلوس کی روش این روزها با هدایت تیم ملی مصر نتایج قابل قبولی گرفته و انقلاب این مربی پرتغالی بسیاری از کارشناسان فوتبال در آفریقا را به وجد آورده است.یکی از تغییرات اساسی کی روش در ۳ ماه گذشته حضورش […]

سرمربی سرشناس تیم ملی مصر ستاره گمنامی را از لیگ دسته سوم این کشور معرفی کرد.
کارلوس کی روش این روزها با هدایت تیم ملی مصر نتایج قابل قبولی گرفته و انقلاب این مربی پرتغالی بسیاری از کارشناسان فوتبال در آفریقا را به وجد آورده است.
یکی از تغییرات اساسی کی روش در ۳ ماه گذشته حضورش روی نیمکت تیم ملی مصر خط زدن بازیکنان قدیمی و دعوت کردن بازیکنان بی نام و نشان بود.
هر چند بسیاری از رسانه‌های مصر بعد از اقدام کی روش به خط زدن بازیکنان قدیمی تیم ملی از او به شدت انتقاد کردند ولی این مربی سرشناس پرتغالی پا پس نکشید و به جوان گرایی اش ادامه داد.
کی روش در طول ۳ ماه حضورش در روی نیمکت تیم ملی مصر نتایج خوبی را با این بازیکنان گمنام گرفته و به همین خاطر بسیاری از منتقدانش از او به خاطر این انقلاب بزرگ در مصر تمجید کردند.
یکی از پدیده های گمنامی که کی روش به فوتبال مصر معرفی کرد مراوان داود است. بازیکنی که کمتر از ۳ ماه پیش در لیگ دسته سوم مصر بازی می کرد و دو ماه پیش به تیم انبی لیگ برتر مصر پیوست.


این بازیکن گمنام بلافاصله پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتری از تیم دسته سومی از سوی کی روش مورد توجه قرار گرفت و او را به تیم ملی مصر با وجود ستاره های بزرگی مثل محمد صلاح ستاره لیورپول و محمد الننی هافبک آرسنال دعوت کرد.
مروان پاسخ اعتماد کی روش را داد و این روزها به یکی از مهره های کلیدی فراعنه تبدیل شده و شب گذشته گل سوم تیم ملی کشورش مقابل اردن را به ثمر رساند تا راهی نیمه نهایی تورنمنت جام کشورهای عربی شوند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.