• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
11
مسابقات قهرمانی شطرنج برگزار شد

قهرمانان شطرنج سیرجان معرفی شدند

  • کد خبر : 3715
  • 09 اردیبهشت 1398 - 9:19
قهرمانان شطرنج سیرجان معرفی شدند

مسابقات قهرمانی شطرنج در سیرجان در دو بخش آقایان و بانوان به ایستگاه پایانی خود رسید. مسابقات قهرمانی شطرنج که از ۲۱ فروردین در مجموعه ورزشی گل گهر سیرجان آغاز شده بود در بخش آقایان با شرکت ۴۰ بازیکن در هفت دور به روش سوییسی برگزار شد و در فاصله یک دور به پایان مسابقات آرمین […]

مسابقات قهرمانی شطرنج در سیرجان در دو بخش آقایان و بانوان به ایستگاه پایانی خود رسید.

مسابقات قهرمانی شطرنج که از ۲۱ فروردین در مجموعه ورزشی گل گهر سیرجان آغاز شده بود در بخش آقایان با شرکت ۴۰ بازیکن در هفت دور به روش سوییسی برگزار شد و در فاصله یک دور به پایان مسابقات آرمین ناصر علوی مدافع عنوان قهرمانی با کسب تمامی امتیازات عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در این بخش آرمین عارفی نسب و احسان ملکوتی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

اما در بخش برترین های این رقابت‌ها محمد متین مولایی نسب عنوان برترین بازیکن زیر ۱۴ سال، امیر عباس صفاری برترین بازیکن زیر ۱۰ سال و جعفر مریدی برترین پیشکسوت مسابقات را کسب کردند.

همچنین همزمان با آقایان، بانوان سیرجانی نیز با شرکت ۱۱ شطرنج باز در هفت دور به روش سوییسی با هم به رقابت پرداختند تا در پایان دور ششم و در فاصله یک دور به پایان مسابقات، زینب مختاری نوجوان ارزنده شطرنج سیرجان توانست گوی سبقت را از دیگران برباید و با کسب صد در صد امتیازات عنوان قهرمانی بانوان شطرنج سیرجان در سال جاری را به خود اختصاص دهد و زهرا مختاری و غزل گلزاری نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

این دوره از مسابقات به سرپرستی موحد صادقیان رییس هیئت شطرنج سیرجان و سرداوری و مسئولیت غلامرضا خواجویی نژاد در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی سالن شطرنج باشگاه گل‌گهر برگزار شد.

قهرمانان هر دو بخش به مسابقات قهرمانی استان که خرداد ماه سال جاری برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.