• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

واکنش کومان به شکست تحقیرآمیز بارسلونا

  • کد خبر : 12679
  • 08 مهر 1400 - 11:31
واکنش کومان به شکست تحقیرآمیز بارسلونا

 رونالد کومان معتقد است که بازیکنان حامی وی هستند و تکرار کرد که بارسلونا تیم سال های قبل نیست.رونالد کومان یک بار دیگر نتوانست بارسا را به پیروزی هدایت کند و دومین شکست متوالی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد. دو هفته پیش بارسا در نوکمپ با سه گل به بایرن باخته بود و امشب […]

 رونالد کومان معتقد است که بازیکنان حامی وی هستند و تکرار کرد که بارسلونا تیم سال های قبل نیست.
رونالد کومان یک بار دیگر نتوانست بارسا را به پیروزی هدایت کند و دومین شکست متوالی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد. دو هفته پیش بارسا در نوکمپ با سه گل به بایرن باخته بود و امشب در زمین بنفیکا نیز با همین نتیجه مغلوب شد.
بارسا برای صعود باید در ۴ بازی بعدی خود بهترین نتایج را بگیرد، در غیر این صورت فاجعه در انتظارش است. مشخص نیست که رونالد کومان بتواند پست خود در بارسا را حفظ کند.

سرمربی هلندی در پایان بازی گفت:« پذیرش این نتیجه دشوار است. شکل بازی به گونه ای نبود که تصور شود ۳-۰ بازنده می شویم. هرچند زود عقب افتادیم ولی خیلی زود دو سه شانس خوب برای زدن گل تساوی داشتیم. تا قبل از گل دوم حریف، بازی در کنترل ما بود و موقعیت های واضحی را از دست دادیم. اینگونه است که جریان یک بازی تغییر می کند. ما گل تساوی را نزدیم و بنفیکا فاصله را افزایش داد. از موقعیت های اندکشان به سه گل رسیدند ولی ما فقط فرصت سوزی کردیم. این تفاوت دو تیم در بازی امشب بود.»
کومان در مورد تعویض دقیقه ۳۳ جرارد پیکه گفت:« او یک کارت داشت و خوش شانس بودیم که داور کارت زرد دوم را به او نداد. می خواستیم بنفیکا را پرس کنیم ولی احتمال اخراج پیکه وجود داشت. نمی توانستیم روی پیکه برای پرس کردن حساب کنیم و تعویض شد. فرانکی دی یونگ در کار با توپ بهتر از پیکه است و او را یک خط عقب بردم.»

ضعف بدنی بارسا و آسان‌گیری در دفاع:« حریف از نظر فیزیکی بهتر از ما بود. آسان‌گیری؟ معتقدم روی گل های اول و دوم باید بهتر دفاع می کردیم. متاسفانه تیم های زیادی از لحاظ بدنی در شرایط بهتری از ما قرار دارند. نمی خواهم دوباره در مورد سطح کیفی تیم حرف بزنم. همه می دانند که بارسا تیم سال های قبل نیست و مطلعند که مشکل اصلی ما کجاست.»
آینده:« مورد حمایت تمامی بازیکنانم قرار دارم ولی از تصمیم مسئولان باشگاه بی اطلاعم.»

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12679

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.