• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

وزارت ورزش عراق: ورزشگاه بصره آماده میزبانی از ایران و بحرین است

  • کد خبر : 8112
  • 13 آبان 1398 - 10:58
وزارت ورزش عراق: ورزشگاه بصره آماده میزبانی از ایران و بحرین است

وزارت ورزش و جوانان عراق از آمادگی کامل ورزشگاه بصره برای میزبانی از تیم‌های ملی ایران و بحرین خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری موازین عراق، طالب جابر، مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عراق گفت: ورزشگاه ۶۵ هزار نفری بصره از هر نظر آماده برگزاری ۲ بازی تیم […]

وزارت ورزش و جوانان عراق از آمادگی کامل ورزشگاه بصره برای میزبانی از تیم‌های ملی ایران و بحرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری موازین عراق، طالب جابر، مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عراق گفت: ورزشگاه ۶۵ هزار نفری بصره از هر نظر آماده برگزاری ۲ بازی تیم ملی فوتبال عراق در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ برابر ایران و بحرین است.

وی افزود: اقدام‌های لازم در ورزشگاه بصره برای میزبانی از این ۲ بازی ادامه دارد و مقام‌های دولتی این شهر نیز روی نیاز‌های امنیتی درخواستی وزات ورزش عراق همچنان در حال کار هستند. ورزشگاه بصره و مرکز تمرینی نیز تا قبل از ورود تیم ملی فوتبال ایران از هر نظر آماده پذیرش آن‌ها خواهد بود.

جابر اظهار داشت: تامین امنیت مسابقه بر عهده استانداری بصره خواهد بود و پیش از رسیدن کاروان تیم ملی ایران تمام امکانات لازم از هر نظر در این شهر آماده است. گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه نیز به شکل کامل بررسی شده و ورود تماشاگران با بلیت‌های الکترونیک برای دومین بار پس از دیدار با هنگ‌کنگ تکرار خواهد شد. انتظار ما این است که استقبال خوبی از این بازی صورت بگیرد.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عراق گفت: موفقیت در برگزاری این بازی حاصل همکاری و تعامل همه جانبه مسئولان کشوری و استانی در حوزه‌های مختلف خواهد بود و همه ما برای دفاع از آبرو و اعتبار کشور عراق تلاش می‌کنیم تا بازی را به شکلی شایسته برگزار کنیم. برگزاری مسابقه قبلی برابر هنک‌کنگ پیام روشنی از فوتبال عراق بود که نشان می‌داد توان برگزاری مسابقات با امنیت کامل و به صورت استاندارد را داریم.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران روز ۲۳ آبان در هفته چهارم گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه بصره به مصاف هم خواهند رفت. عراق پس از این بازی به مصاف بحرین می‌رود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8112

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.