• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

آمادگی شهرداری سیرجان جهت همکاری دوجانبه با گهرپارک

  • کد خبر : 17079
  • 20 اردیبهشت 1402 - 5:00
آمادگی شهرداری سیرجان جهت همکاری دوجانبه با گهرپارک

صبح امروز، شهردار سیرجان در نشستی مشترک با مسئولان گهرپارک میزبان آن‌ها بود. در این دیدار شهردار سیرجان و مسئولان گهرپارک به بحث و تبادل نظر و همکاری درخصوص استفاده بهینه از فضاهای تفریحی شهرستان خصوصا گهرپارک پرداختند. به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری، دکتر علی‌اکبر کریمی‌پور، شهردار سیرجان ضمن برشمردن دلایل تعطیلی شهربازی قدیم شهر، […]

صبح امروز، شهردار سیرجان در نشستی مشترک با مسئولان گهرپارک میزبان آن‌ها بود. در این دیدار شهردار سیرجان و مسئولان گهرپارک به بحث و تبادل نظر و همکاری درخصوص استفاده بهینه از فضاهای تفریحی شهرستان خصوصا گهرپارک پرداختند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری، دکتر علی‌اکبر کریمی‌پور، شهردار سیرجان ضمن برشمردن دلایل تعطیلی شهربازی قدیم شهر، بیان کرد: با توجه به مستهلک شدن و غیر استاندارد بودن وسایل و دستگاه‌های بازی و نیز وجود فضای نامناسب در شهربازی قدیم، این مرکز تعطیل شد.

وی گفت: باتوجه به اینکه مجموعه‌ی بی‌نظیر گهرپارک به همت گل‌گهر ساخته شده و موقعیت تفریحی و گردشگری برای شهروندان و سایر بازدیدکنندگان ایجاد نموده است؛ شهرداری سعی دارد در بحث ایجاد فضاهای تفریحی برنامه‌هایی را ارائه دهد که در تقابل با مجموعه‌ی تفریحی‌گردشگری گهر‌پارک نباشد. بنابراین شهرداری تصمیم ندارد به موازات آن کاری مشابه انجام دهد. بر این مبنا شهرداری باید خدمات مکمل گهر‌پارک را تقویت نماید و دسترسی مردم را به آن مجموعه تسهیل کند. به همین منظور پایانه پارک‌سوار و ایستگاه‌های اتوبوس احداث می‌شود که رفت‌و‌آمد مردم به این مجموعه آسان باشد و با استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی و آسان به گهرپارک بروند. با ایجاد پارکینگ، شهروندان می‌توانند خودروهای شخصی خود را پارک نموده و از سرویس‌های حمل‌و‌نقل عمومی که جهت تردد به گهرپارک تدارک دیده می‌شود؛ استفاده نمایند.

شهردار سیرجان از همکاری شهرداری با گهر‌پارک و ایجاد تفاهم نامه در زمینه‌های مختلف صحبت کرد و افزود: مجموعه گهرپارک حافظ محیط‌زیست است و نگهداری از حیوانات براساس احترام به محیط‌زیست انجام می‌شود و جهت امنیت گردشگران و حیوانات نادر آن مجموعه در زمینه جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب شهرداری سیرجان با آن مجموعه همکاری خواهد داشت.
وی در ادامه‌ی این بحث، از همکاری در حوزه فضای سبز، پرورش گیاهان و حمل زباله در جهت رفع مشکلات، با مجموعه گهر‌پارک سخن گفت.

دکتر علی‌اکبر کریمی‌پور، ادامه داد: مردم سیرجان لایق استفاده از بهترین امکانات تفریحی و گردشگری هستند. گام بعدی در بحث‌های تفریحی، ایجاد فضاهای تفرج‌گاهی محله‌محور و منطقه‌ای و در دسترس قراردادن پارک‌های محله‌ای‌ست.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17079

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.