• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

آموزش و پرورش: تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز ماست

  • کد خبر : 17676
  • 10 دی 1402 - 8:05
آموزش و پرورش: تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز ماست

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تنبیه بدنی به هر نحوی،خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و موارد بسیار اندک تنبیه بدنی در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و افراد خاطی به هیأت رسیدگی معرفی شدند. به دنبال انتشار مطالبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان در فضای مجازی، روابط عمومی وزارت آموزش و […]

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تنبیه بدنی به هر نحوی،خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و موارد بسیار اندک تنبیه بدنی در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و افراد خاطی به هیأت رسیدگی معرفی شدند.

به دنبال انتشار مطالبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان در فضای مجازی، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد و هر گونه مطالبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان را کذب، محتوایی نادرست و تحریف شده اعلام و گفته است اگر موارد معدودی از تنبه بدنی هم بوده باشد در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی شده و با افراد خاطی برخورد شده است.

در این اطلاعیه آمده است:
برخی از رسانه‌های معاند خارج از کشور در ادامه تلاش‌های ناموفق خود و در راستای جنگ شناختی و برای تصویرسازی منفی از معلمان فداکار و پرتلاش و ایجاد نگرانی برای والدین گرامی؛ اقدام به انتشار فیلم‌هایی از تنبیه دانش آموزان در مدارس کشورهای دیگر و انتساب آن به مدارس ایران کرده‌اند. در این راستا برخی حساب‌های وابسته به جریان نفاق و معاندین در رسانه‌های اجتماعی همزمان با انتشار گسترده فیلم تنبیه بدنی یک دانش آموز در کشور هند به عنوان مدارس ایران عزیز و بازنشر برخی فیلم‌های تنبیه بدنی مربوط به سال‌های گذشته کرده‌اند.

در این اطلاعیه عنوان شده است:
تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و موارد بسیار اندک تنبیه بدنی طی سال تحصیلی جاری، در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و افراد خاطی به هیأت رسیدگی به تخلفات معرفی گردیده و لغو ابلاغ شده‌اند.
تلاش خانواده بزرگ تعلیم و تربیت ایران اسلامی؛ ایجاد بستری شاد همراه با آرامش برای فرزندان ایران اسلامی است و در این راه معلمان ارجمند از کلاس تا وزارتخانه؛ در حال تلاش شبانه روزی و جهادی مقدس برای پیشرفت هستند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17676

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.