• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
فتاحی به سیرجان می رود؛

بازدید مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه امام علی

  • کد خبر : 5415
  • 02 مرداد 1398 - 12:54
بازدید مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه امام علی

مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران برای بازدید از ورزشگاه امام علی (ع) به سیرجان می‌روند. تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از کسب عنوان قهرمانی فصل پیش رقابت های لیگ دسته اول، قرار است امسال برای نخستین بار در لیگ برتر شرکت کند. ورزشگاه امام علی(ع) در سال های اخیر میزبان بازی های خانگی شاگردان […]

مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران برای بازدید از ورزشگاه امام علی (ع) به سیرجان می‌روند.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از کسب عنوان قهرمانی فصل پیش رقابت های لیگ دسته اول، قرار است امسال برای نخستین بار در لیگ برتر شرکت کند. ورزشگاه امام علی(ع) در سال های اخیر میزبان بازی های خانگی شاگردان وینگو بگوویچ کروات بوده است اما این ورزشگاه برای برگزاری رقابت های لیگ برتر مشکلات زیادی دارد.

روز گذشته هم بخشی از سکوهای در حال ساخت ورزشگاه امام علی(ع) ریزش کرد که البته این حادثه منجر به آسیب دیدگی کسی نشد.

قرار است امروز(چهارشنبه) سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ برای بازرسی از این ورزشگاه به سیرجان برود و در جریان آخرین وضعیت آن قرار بگیرد. مسئولان سازمان لیگ به دنبال بازدید از ورزشگاه امام علی(ع) احتمال دارد در روزهای آتی به جم، بوشهر و قائمشهر هم سفر کنند و وضعیت آماده سازی ورزشگاه ها را بررسی کنند.

البته باشگاه ها و اداره کل ورزش و جوانان استان ها مسئول تجهیز ورزشگاه ها هستند و مدیران سازمان لیگ در رابطه با فروریختن سکوهای ورزشگاه امام علی(ع) مسئولیتی ندارند. سفر فتاحی هم تنها در راستای برنامه این سازمان برای بررسی و نظارت روی روند آماده سازی ورزشگاه های میزبان رقابت های لیگ برتر انجام می شود.

مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران در ماه های اخیر بارها اعلام کرده اند تا زمانیکه مواردی چون سیستم بلیت فروشی الکترونیکی، نصب دوربین های مداربسته و گیت های بازرسی، شماره گذاری صندلی ها، تعبیه اتاق کنترل و مجزا سازی مسیر رفت و آمد هواداران تیم ها در ورزشگاه ها اجرا نشود، حتی قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ را هم برگزار نمی کنند و اجازه شروع بازی ها را هم نمی دهند.

برهمین اساس تمام باشگاه ها و مسئولان استان هایی که در لیگ برتر نماینده دارند، مشغول تجهیز ورزشگاه هایشان به موارد مورد تاکید هستند. البته طبق اعلام مسئولان فوتبالی درصورت تجهیز ۵،۶ ورزشگاه هم سوت آغاز لیگ به صدا در می آید و تیم های که ورزشگاه شان آماده نشده هم باید بازی های خود را بدون تماشاگر در استان همجوار برگزار کنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5415

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.