• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

با سابقه ترین بازیکنان در جام ملت‌های آسیا و حضور یک ایرانی

  • کد خبر : 17842
  • 16 دی 1402 - 12:18
با سابقه ترین بازیکنان در جام ملت‌های آسیا و حضور یک ایرانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا باسابقه ترین بازیکنان حاضر در جام ملت های آسیا را معرفی کرد.کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دریافت فهرست رسمی ۲۴ تیم شرکت کننده در جام ملت های آسیا که از ۱۲ ژانویه تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، فهرست بازیکنانی را که بیشترین بازی های بین المللی را قبل از شروع مسابقات […]

کنفدراسیون فوتبال آسیا باسابقه ترین بازیکنان حاضر در جام ملت های آسیا را معرفی کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دریافت فهرست رسمی ۲۴ تیم شرکت کننده در جام ملت های آسیا که از ۱۲ ژانویه تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، فهرست بازیکنانی را که بیشترین بازی های بین المللی را قبل از شروع مسابقات انجام داده اند، اعلام کرد.
بر اساس گزارشی منتشر شده حسن الهیدوس بازیکن تیم ملی قطر با ۱۷۵ بازی در صدر فهرست بازیکنانی قرار گرفت که بیشترین بازی های بین المللی را انجام داده‌اند.
بازیکن السد پس از حضور در مسابقات قطر ۲۰۱۱، استرالیا ۲۰۱۵ و امارات ۲۰۱۹ برای چهارمین بار متوالی برای حضور در فینال جام ملت های آسیا آماده می‌شود.
این بازیکن ۳۴ ساله در پیروزی سه بر یک مقابل ژاپن در فینال در ترکیب عنابی ها حضور داشت و با قطر برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان شد.
در فهرست بازیکنانی که بیشترین بازی های بین المللی را انجام داده اند، سونیل چهتری، ملی پوش هندی با ۱۴۵ بازی بین المللی در جایگاه دوم قرار دارد و احسان حاج صفی هافبک ایرانی با ۱۳۲ بازی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مورد بازیکنانی که بیشترین بازی را در جام ملت های آسیا انجام داده اند، یوتو ناگاتومو ژاپنی با انجام ۱۶ بازی رکورددار است.
در این گزارش همچنین به فهرستی از جوان‌ترین بازیکنان و استعدادهای جوان آینده‌دار اشاره شده که انتظار می‌رود در این تورنمنت به میزبانی قطر اثری از خود بر جای بگذارند.
در میان ستاره‌های نوظهور، بکناز آلمازبکوف از قرقیزستان با ۱۸ سال سن جوان‌ترین بازیکن محسوب می‌شود. منتظر مجید عراقی است که دو ماه از بکناز بزرگتر است، در حالی که مارسلینو فردینان اندونزیایی، متولد ۹ سپتامبر ۲۰۰۴، سومین بازیکن جوان است.
سیواراک تدسونگنون، دروازه بان تایلندی، در صدر فهرست مسن ترین بازیکنان این مسابقات قرار گرفت، زیرا دروازه بان بوریرام یونایتد در ۲۰ آوریل ۱۹۸۴ متولد شده است. او با شروع مسابقات در ۱۲ ژانویه به چهل سالگی خود نزدیک می شود

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17842

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.