• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
با حضور معاون وزیر بهداشت

بخش آنژیوگرافی و بخش درمان ناباروری بیمارستان ثامن‌الحجج(ع) سیرجان افتتاح شد

  • کد خبر : 17699
  • 10 دی 1402 - 8:26
بخش آنژیوگرافی و بخش درمان ناباروری بیمارستان ثامن‌الحجج(ع) سیرجان افتتاح شد

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: حمایت خیرین در کمک به مراکز درمانی در کشور نقش مهمی دارد و خیرین سلامت بازوی توانمند بهداشت و درمان کشور هستند. سعید کریمی روز شنبه در جریان افتتاح طرح های بهداشت و …

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: حمایت خیرین در کمک به مراکز درمانی در کشور نقش مهمی دارد و خیرین سلامت بازوی توانمند بهداشت و درمان کشور هستند.

سعید کریمی روز شنبه در جریان افتتاح طرح های بهداشت و درمان شهرستان سیرجان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹ طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان سیرجان در حال اجرا است که بخشی از این طرح ها به مرحله بهره برداری رسیدند که این طرح ها با حمایت مردم و خیرین انجام شدند.

وی با حضور در افتتاح ۲ طرح آنژیوگرافی و بخش درمان ناباروری بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان بیان کرد: با بهره برداری از بخش آنژیوگرافی، مشکلات بیماران قلب و عروقی شهرستان سیرجان و بخش هایی از استان کرمان به طور کامل برطرف شده است و پزشک متخصص را نیز تامین میکنیم تا بتوانیم به نحو مطلوب در این بخش به مردم خدمات درمانی مرتبط بدهیم.

اعتبار هزینه شده برای راه اندازی بخش آنژیوگرافی ۵۰۰ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده برای ساختمان بخش درمان ناباروری نیز ۱۰۰ میلیارد ریال از کمک های خیرین و اعتبارات درمانی سیرجان است.

کریمی ادامه داد: بسیار خرسندیم که مرکز ناباروری این بیمارستان نیز در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است و می‌توانیم در این مرکز با کمک به زوج های نابارور، گامی در جهت سیاست‌های وزرارت از جمله در راستای جوانی جمعیت برداریم.

۵۰۰ میلیارد ریال طرح های بهداشتی و درمانی در سیرجان

نماینده مردم سیرجان و بردسیرنیز در این مراسم گفت: در حال حاضر ۵۰۰ میلیارد ریال طرح های بهداشتی و درمانی در شهرستان های سیرجان و بردسیر در حال اجرا است و ما وظیفه داریم در راستای انجام جهاد تبیین این اخبار امیدوارکننده را به گوش مردم برسانیم .

شهباز حسن پور خواستار ارتقاء دانشکده علوم پزشکی سیرجان به دانشگاه شد و افزود: زیرساخت های لازم انجام شده و از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می خواهیم در این زمینه همراهی و کمک کند.

وی به مشکلات کادر درمان و پرستاران سیرجان اشاره کرد و ادامه داد: توقع می رود دولت به فکر این قشر باشد چرا که هنوز بسیاری از پرستاران، کادر درمان و حتی پزشکان این بیمارستان نتوانستند به حقوق لازم با توجه به شرایط امروز برسند و دولت باید چاره اندیشی کند.

در این سفر ۱۶ طرح بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی از جمله آنژیوگرافی و بخش درمان ناباروری دریمارستان امام رضا سیرجان ، پنج خانه بهداشت روستایی، ۲ مرکز جامع سلامت خدمات شهری، یک مرکز پایگاه ۱۱۵، چهار واحد مسکونی زیست پزشک ، یک انبار دارویی و ساختامان ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در مجموع با زیر بنای ۶ هزاو ۷۰۰ مترمربع و اعتبار یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال از کمک های خیرین سلامت و اعتبارات دانشکده علوم پزشکی سیرجان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17699

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.