• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

تاکنون نزدیک به ۳ میلیون دُز واکسن‌ کرونا در استان تزریق شده است

  • کد خبر : 12713
  • 13 مهر 1400 - 15:35
تاکنون نزدیک به ۳ میلیون دُز واکسن‌ کرونا در استان تزریق شده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به حضور نوجوانان در مراکز واکسیناسیون، به تشریح آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در استان کرمان پرداخت. مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۷۲۶ دُز از انواع واکسن‌های کووید ۱۹ شامل سینوفارم، آسترازنکا، باهارات، اسپوتنیک وی، کووبرکت و سوبرانا (ایرانی کوبایی) […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به حضور نوجوانان در مراکز واکسیناسیون، به تشریح آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در استان کرمان پرداخت.

مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۷۲۶ دُز از انواع واکسن‌های کووید ۱۹ شامل سینوفارم، آسترازنکا، باهارات، اسپوتنیک وی، کووبرکت و سوبرانا (ایرانی کوبایی) در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان توزیع شده که سهم دانشگاه علوم پزشکی کرمان یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۹۳۴ دُز بوده است.

او با بیان اینکه سن واکسیناسیون اکنون به ۱۲ سال رسیده است و این روز‌ها شاهد حضور نوجوانان در مراکز واکسیناسیون برای دریافت واکسن کرونا هستیم، افزود: جمعیت بالای ۱۲ سال استان کرمان که مشمول دریافت واکسن هستند، ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۱ نفر هستند که تا کنون یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۷۷۲ نفر (۵۸ درصد) از آنان واکسن نوبت اول و ۶۴۹ هزار و ۸۴ نفر (۲۵ درصد) هر ۲ نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

شفیعی گریزی هم به واکسیناسیون کرونا در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان زد و بیان کرد: جمعیت بالای ۱۲ سال در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۸۷۳ نفر هستند که تا کنون ۶۷۲ هزار و ۲۱۹ نفر (۵۸ درصد) از آنان واکسن نوبت اول و ۲۹۴ هزار و ۸۱۴ نفر (۲۶ درصد) از آنان هر ۲ نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

 او تصریح کرد: تاکنون ۹۲ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال در دانشگاه علوم پزشکی کرمان واکسینه شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال که عمدتا جمعیت دانش آموزی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان است، حدود ۱۴۰ هزار و ۸۲۶ نفر هستند که تاکنون ۲۹ هزار و ۴۴ نفر؛ یعنی ۲۰ درصد از آنان برای واکسیناسیون اقدام کرده اند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12713

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.