• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
گل گهر رتبه سوم را گرفت؛

تسویه حساب سیرجانی‌ها با پایتخت‌نشین‌ها

  • کد خبر : 17961
  • 24 دی 1402 - 8:21
تسویه حساب سیرجانی‌ها با پایتخت‌نشین‌ها

در سیرجان، به پایتخت‌نشین‌ها خوش نگذشت. گهرزمین با هدایت حسین افضلی با هفت گل مهمانش را مجازات کرد تا با یورشی همه‌جانبه‌ برای یک هفته دیگر جایگاه سوم را در حیطه خود داشته باشد. در چهارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران، تیم‌های گهر زمین سیرجان و سفیرگفتمان تهران در حالی به مصاف همدیگر رفتند […]

در سیرجان، به پایتخت‌نشین‌ها خوش نگذشت. گهرزمین با هدایت حسین افضلی با هفت گل مهمانش را مجازات کرد تا با یورشی همه‌جانبه‌ برای یک هفته دیگر جایگاه سوم را در حیطه خود داشته باشد.

در چهارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران، تیم‌های گهر زمین سیرجان و سفیرگفتمان تهران در حالی به مصاف همدیگر رفتند که جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی باعث شده بود تا حساسیت این مسابقه نسبت به سایر دیدارها، دو چندان‌ شود. اما بر خلاف آنچه تصور می‌شد و در بازی رفت رقم خورده بود، این دیدار با نمایش یک طرفه و برتری پُرگل گهرزمین به پایان رسید.

شاگردان حسین افضلی، بی‌ترحم بازی را آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی توسط شهاب طالبی به گل رسیدند و در ادامه با توجه به ضعف دفاعی حریف، اختلاف گل‌ها را یکی پس از دیگری افزایش دادند. از طرفی دیگر تیم سفیرگفتمان که در هفته گذشته مس‌سونگون ورزقان را متوقف کرده بود و در آن بازی تلفات بزرگی را داد، با لشگری نصفه و نیمه راهی میدان شد و بهترین مهره‌های خود را به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت.

گهرزمین نیمه نخست را با برتری ۴ بر یک به رختکن رفت، اما از آن جایی که مقابل گیتی‌پسند، چنین نتیجه‌ای را با شکست عوض کرده بودند، با هوشیاری بیشتری در نیمه دوم ظاهر شدند و با درخشش محمدامین شجاعی و شهاب طالبی که حسابی توپخانه‌‌شان گرم شده بود، در بیست دقیقه دوم نیز بازی را به صورت کامل کنترل و مدیریت کردند.

سرانجام این دوئل، با پیروزی ۷ بر یک گهر زمین خاتمه یافت و محمدامین شجاعی با سه گلی که به ثمر رساند، بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. سیرجانی‌ها به لطف توفیق پُرگلشان و ناکامی رقبا در این هفته، اختلاف خود با تیم چهارم را به شش امتیاز رساندند و همچنین با هفت امتیاز کمتر نسبت به مس‌ سونگون، برای جایگاه دوم کمین کرده‌اند. در سوی دیگر تیم سفیرگفتمان با شکست سنگینی که متحمل شد، با یک پله نزول در رده هفتم قرار گرفت.

گل‌های سیرجانی‌ها توسط، محمدامین شجاعی سه‌گل، شهاب طالبی دو گل، بهروز اسدی و میثم خیام به ثمر رسید و برای سفیرگفتمان مهران غلامی موفق به گلزنی شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.