• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
سطوح پروازي بهسازي مي شود

توقف پروازهای فرودگاه سیرجان از ششم آبان ماه

  • کد خبر : 17515
  • 02 آبان 1402 - 18:54
توقف پروازهای فرودگاه سیرجان از ششم آبان ماه

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از بسته شدن باند و سطوح پروازی فرودگاه سیرجان به مدت دو ماه برای اجرای عملیات بهسازی خبر داد و گفت: در این مدت پروازها متوقف و فرودگاه غیر عملیاتی است. به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ علی جزینی زاده ضمن اعلام این خبر و با […]

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از بسته شدن باند و سطوح پروازی فرودگاه سیرجان به مدت دو ماه برای اجرای عملیات بهسازی خبر داد و گفت: در این مدت پروازها متوقف و فرودگاه غیر عملیاتی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ علی جزینی زاده ضمن اعلام این خبر و با اشاره به ضرورت بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان گفت: این عملیات از ابتدای سال جاری همزمان با نشست و برخاست پروازها در بخشی از باند که امکان همزمان پرواها و بهسازی میسر بود، انجام شد اما هم اینک به منظور ادامه تکمیل بهسازی باند الزاما به مدت دو ماه باید به‌طورکامل در اختیار پیمانکار قرار گیرد.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقای سلامت پروازها و ایمن سازی زیرساخت های پروازی عنوان و تصریح کرد: از ششم آبان ماه جاری به مدت دو ماه سطوح پروازی فرودگاه سیرجان به مساحت ۲۸۲ هزار مترمربع شامل باند، اپرون و تاکسی وی به‌طور کامل در اختیار پیمانکار پروژه قرار خواهد گرفت و در این مدت پروازها متوقف خواهد شد.

به گفته وی اجرای این عملیات حدود سه هزار میلیارد ریال هزینه در بردارد که توسط شرکت فرودگاه ها و تاوبری هوایی ایران تامین می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان در پایان از شکیبایی و صبر مردم تا اتمام این عملیات فرودگاهی مهم قدردانی کرد.

گفتنی است؛ فرودگاه سیرجان به طور هفتگی روزانه پروازهایی توسط شرکت های هواپیمایی ماهان و آسمان در مسیر تهران داشت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.