• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
10

حذف قبوض کاغذی برق در کرمان با موفقیت در حال اجرا است

  • کد خبر : 5346
  • 31 تیر 1398 - 13:01
حذف قبوض کاغذی برق در کرمان با موفقیت در حال اجرا است

اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق در استان کرمان با موفقیت در حال اجرا است و طبق نظرسنجی ها ۱۱ تا ۱۲ درصد وصول مطالبات شرکت توزیع برق شمال کرمان افزایش داشته است. به گزارش ایرنا، معاون فروش خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان روز دوشنبه در نشست خبری گفت: با اجرای طرح […]

اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق در استان کرمان با موفقیت در حال اجرا است و طبق نظرسنجی ها ۱۱ تا ۱۲ درصد وصول مطالبات شرکت توزیع برق شمال کرمان افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، معاون فروش خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان روز دوشنبه در نشست خبری گفت: با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق ۱۰ تا ۱۵ درصد در هزینه های شرکت برق صرفه جویی می شود که نتیجه آن ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشترکان است.

علی افتخاری افزود: بحث های زیست محیطی، مقرون به صرفه بودن هزینه ها و مشکلات توزیع و تحویل قبوض برق از جمله دلایلی بود که دولت را در حذف قبوض کاغذی برق مصمم کرد.

وی با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی برق پیامدهایی نیز دارد اظهار داشت: کانال های ارتباطی بین شرکت برق و مردم پایه ریزی شد تا مشکلی در دریافت صورتحساب مشترکان بوجود نیاید.

معاون فروش خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان بیان کرد: مراجعه به سایت این شرکت، نصب اپلیکیشن و ارسال پیامک از جمله راه هایی است که مشترکان می توانند برای دریافت قبوض کاغذی از آن استفاده کنند.

وی افزود: برای اجرای حداکثری این طرح از تمام پتانسیل شرکت توزیع برق شمال کرمان استفاده شده و ماموران برای دریافت شماره تلفن همراه به منظور ارسال قبض به منازل مشترکان مراجعه می کنند.

افتخاری تصریح کرد: کرمان به عنوان نخستین استان کشور و زرند نیز به عنوان نخستین شهرستان استان پایلوت اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق شدند که اظهار رضایت مردم را در پی داشته است.

وی تاکید کرد: هیچگونه افزایشی برای هزینه انشعاب برق در سال جدید نداریم و در محدوده قانونی شهر انجام تمام خدمات تامین برق به عهده شرکت توزیع برق شمال کرمان است.

شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تامین و ارائه خدمات مشترکان برق هفت شهرستان حوزه شمال کرمان را به عهده دارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5346
  • منبع : ایرنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.