• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
استاندار کرمان:

دستگاههای اجرایی در مقابله با آسیبهای اجتماعی مشارکت کنند

  • کد خبر : 1777
  • 16 اردیبهشت 1397 - 12:16
دستگاههای اجرایی در مقابله با آسیبهای اجتماعی مشارکت کنند

علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در نشست ظرفیت سازی و پشتیبانی از فعالیت‌ های دفاتر تسهیلگری در محل استانداری کرمان افزود: باید با تلاش و هم افزایی فرابخشی تمام دستگاه های اجرایی این استان به دستاوردهای خوبی در اجرای طرح راه اندازی دفاتر تسهیلگری رسید و از گسترش حاشیه شهر کرمان جلوگیری کرد. وی اظهار […]

علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در نشست ظرفیت سازی و پشتیبانی از فعالیت‌ های دفاتر تسهیلگری در محل استانداری کرمان افزود: باید با تلاش و هم افزایی فرابخشی تمام دستگاه های اجرایی این استان به دستاوردهای خوبی در اجرای طرح راه اندازی دفاتر تسهیلگری رسید و از گسترش حاشیه شهر کرمان جلوگیری کرد.
وی اظهار کرد: با اجرای طرح دفاتر تسهیلگری در استان کرمان در راستای بازآفرینی، رفع و کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کنیم زیرا اجرای این طرح اقدامی مفید در راه مبارزه با آسیب های اجتماعی در طولانی مدت خواهد بود.
استاندار کرمان گفت: دولت یازدهم برای مقابله با آسیب‌ های اجتماعی اقدامات موثری انجام داده و جلوگیری از حاشیه نشینی در شهر کرمان از اقدامات مهم دولت در این استان است.
وی افزود: اگر در استان کرمان از حاشیه نشینی جلوگیری نمی شد اکنون ۳۰ هزار هکتار سکونت گاه غیررسمی در این استان وجود داشت.
رزم حسینی عنوان کرد: طرح نجات در ۲ محله شهر کرمان در حال اجرا است و این طرح نمونه اجرایی، دفاتر تسهیل گری در استان کرمان است.
وی گفت: مسائل اجتماعی دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و شناسایی آسیب های اجتماعی در دفاتر اجتماعی کشور در حال اجرا است.
وی افزود: استان کرمان برای توانمندسازی مردم به مناطق اقتصادی تقسیم شده و هر معین وظیفه توسعه همه جانبه مناطق این استان را بر عهده دارد.
استاندار کرمان ضمن تقدیر و تشکر از جهاد دانشگاهی استان کرمان برای پذیرفتن وظیفه معین(یاور) اقتصادی شهر کرمان گفت: جهاد دانشگاهی در راستای ایجاد اشتغال و مسائل فرهنگی و اجتماعی بعنوان معین اقتصادی شهر کرمان فعالیت می کند.
عمده ترین و اصلی ترین وظیفه دفاتر تسهیل گری ایجاد ارتباط با ساکنان بافت های فرسوده، معرفی مشوق ها، تسهیلات و معافیت های موجود و حل مشکلات احتمالی آنها در زمینه نوسازی بناها و تجمیع ساختمان ها است.
تسهیلگری، آسان ساختن و سرعت بخشیدن به فرایند و اتفاقی است که به طور کلی از راه فعالیت ها و یا ساز و کارهای اجتماعی انجام می شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1777

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.