• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

دکه‌های سطح شهر ساماندهی می‌شوند

  • کد خبر : 16171
  • 29 فروردین 1402 - 20:01
دکه‌های سطح شهر ساماندهی می‌شوند

مدیر سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سیرجان از ساماندهی دکه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر خبر داد. به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، مهدی فیروزآبادی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه عملکرد و وضعیت برخی کیوسک‌ها و دکه‌های سطح شهر نامطلوب و نامتعارف است که بعضی از کیوسک‌های مطبوعاتی، موادغذایی و تنقلاتی سطح […]

مدیر سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سیرجان از ساماندهی دکه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر خبر داد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، مهدی فیروزآبادی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه عملکرد و وضعیت برخی کیوسک‌ها و دکه‌های سطح شهر نامطلوب و نامتعارف است که بعضی از کیوسک‌های مطبوعاتی، موادغذایی و تنقلاتی سطح شهر بدون در نظر گرفتن رسالت اصلی خود، عملکرد غیرمجاز دارند که این امر عامل دور شدن این سازمان از رسالت اصلی و این اماکن از فلسفه وجودیشان در خدمات رسانی به شهروندان شده است.

وی گفت: طی بازدید و نظارت بر عملکرد آنها برای جلوگیری از بی نظمی و ساماندهی وضعیت ظاهری نامناسب فعلی کیوسک‌ها ضروری است و اجرای عملیات ساماندهی دکه‌ها و کیوسک‌ها طبق برنامه و زمانبندی مشخص صورت خواهد گرفت که در گام نخست نسبت به رفع سدمعبر و نازیبایی‌های بصری و در گام بعدی نسبت به بهسازی و بازسازی آنها اقدام خواهد شد.

مدیر سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سیرجان تصریح کرد:هرگونه سدمعبر و فعالیت مضاعف در جوار کیوسک‌ها غیرقابل قبول بوده و با خاطیان طبق قانون برخورد می‌شود.

مهدی فیروزآبادی با تاکید بر نظارت بر چگونگی انجام کار توسط دکه‌ها و کیوسک‌ها با هدف رفع سدمعبر، حفظ زیبایی منظر شهری، بیان کرد: توجه جدی به نوع فعالیت بهره برداران و وضعیت ظاهری کیوسک‌ها و دکه‌ها در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16171

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.