• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
امام جمعه سیرجان:

راهپیمایی اربعین نمایش اقتدار اسلام به مردم جهان است

  • کد خبر : 7248
  • 13 مهر 1398 - 8:17
راهپیمایی اربعین نمایش اقتدار اسلام به مردم جهان است

امام جمعه سیرجان گفت: راهپیمایی اربعین نمایش اقتدار اسلام به مردم جهان است و درخواست می‌کنیم این مراسم به صورت گسترده و فراگیر برگزار شود. حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی دیروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: راهپیمایی اربعین نمایش اقتدار اسلام به مردم جهان است و درخواست می‌کنیم این مراسم به صورت گسترده و فراگیر […]

امام جمعه سیرجان گفت: راهپیمایی اربعین نمایش اقتدار اسلام به مردم جهان است و درخواست می‌کنیم این مراسم به صورت گسترده و فراگیر برگزار شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی دیروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: راهپیمایی اربعین نمایش اقتدار اسلام به مردم جهان است و درخواست می‌کنیم این مراسم به صورت گسترده و فراگیر برگزار شود تا این حضور ضمن ناامیدی دشمنان اسلام، توطئه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها را خنثی کند.

امام جمعه سیرجان ۴۰ سال توطئه، تحریم و جنگ علیه نظام اسلامی اما شکست آمریکا و اذنابش را یادآور شد و گفت: دشمنان این نظام امروز در مسیر نابودی هستند چون هر توطئه و نقشه خود را اجرا کردند نتیجه معکوس گرفتند پس بدانید این نظام حق است و باطل نابود می‌شود.

وی به توطئه عبری و عربی نقشه ترور حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: با همه محاسبات دقیق و طراحی اقدامات برای اجرای این نقشه شوم اما باید دست مریزاد گفت به اطلاعات سپاه که توانست این توطئه را کشف و خنثی کند و این یعنی قدرت خدا همراه این سپاه و این ملت است.

حسینی تظاهرات مشکوک در عراق آن هم در ایام راهپیمایی اربعین یک توطئه آمریکا یی و صهیونیستی عنوان کرد و گفت : جالب است که در این اعتراضات علیه ایران اسلامی و حشد الشعبی هم حرف هایی زده می شد مشخص است که این یک توطئه حساب شده و با طراحی دشمنان شیعه صورت گرفته و یکی از نقشه های آنان کمرنگ کردن راهپیمایی اربعین است که به لطف خدا شکست خورد و ملت عراق نیز با هوشیاری کامل از توطئه های خائنانه بصیرت و آکاهی دارند.

وی به نابودی باطل و پیروزی حق پرداخت و گفت: امروز نیز عظمت اسلام جلوه‌گر است و اگر به جنگ نابرابر آل سعود نگاهی گذرا کنیم می‌بینیم آن قدرت تسلیحاتی دنیا کجا و بمباران و کشتار مردم بی‌دفاع یمن کجا و امروز چه کسی برنده این جنگ شد پس به این حقیقت می‌رسیم که این عظمت و قدرت اسلام است و شک نکنید سقوط آل سعود قطعی است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.