• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
11
مارکا خبر داد:

سنگ بزرگ اتلتیکو برای انتقال گریزمان به بارسا

  • کد خبر : 1911
  • 18 اردیبهشت 1397 - 13:02
سنگ بزرگ اتلتیکو برای انتقال گریزمان به بارسا

بارسا تلاش خود را برای به خدمت گرفتن آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو، با قدرت شروع کرده است. در طول این فصل انواع و اقسام سیگنال از سوی بارسا به گریزمان ارسال شده است. نه تنها این علاقه به جذب او توسط عوامل باشگاه اعلام شده بلکه تماس‌هایی بین مدیران بارسا و ایجنت مهاجم فرانسوی انجام […]

بارسا تلاش خود را برای به خدمت گرفتن آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو، با قدرت شروع کرده است.

در طول این فصل انواع و اقسام سیگنال از سوی بارسا به گریزمان ارسال شده است. نه تنها این علاقه به جذب او توسط عوامل باشگاه اعلام شده بلکه تماس‌هایی بین مدیران بارسا و ایجنت مهاجم فرانسوی انجام شده است. آخرین کسی که به این موضوع اشاره کرد، بارتومئو، رئیس باشگاه بود که تایید کرد با ایجنت او وارد مذاکره شده اند.

بند فسخ ۱۰۰ میلیونی در قرارداد گریزمان، او را به یکی از راحت‌ترین اهداف تابستانی بارسا تبدیل می‌کند. مهاجم فرانسوی در لالیگا، توانایی بسیار بالایش در گلزنی را بارها به رخ کشیده است. نمایش‌های خوب او در سوسیداد و سپس در اتلتیکومادرید، ثابت کرده که درخشش او مقطعی نبوده است. گریزمان که سال‌هاست در لالیگا بازی می‌کند، طبیعتا مشکل خو گرفتن با این لیگ را نخواهد داشت و شرایطی مثل عثمان دمبله را تجربه نخواهد کرد. در بارسا، همه معتقدند که او کیفیت فوق العاده ای دارد و اگر توانسته با سیستم سیمئونه کنار بیاید، مشکلی با سیستم بارسلونا نیز نخواهد داشت.

یکی دیگر از عواملی که در جذب گریزمان بسیار موثر است، لوئیس سوارز است. او اخیرا در مصاحبه ای با یکی از رسانه‌های اروگوئه، از حضور گریزمان در بارسا استقبال کرده بود. ارتباط گریزمان با مهاجم اروگوئه ای موضوع جدیدی نیست و ستاره بارسا می‌تواند نقش پررنگی در این زمینه داشته باشد.

همچنین گریزمان دوست نزدیکی در رختکن بارسا دارد: ساموئل اومتیتی که حتی در مراسم عروسی گریزمان نیز دعوت بود و تابستان گذشته با همدیگر به سفر رفته بودند. اومتیتی موضوع را پیشتر روشن کرده بود:” اگر شرایطش مهیا باشد، به گریزمان می‌گویم که به بارسا بیاید. دلیل دیگر خالی ماندن شماره ۷ بارسا پس از جدایی آردا توران است. حتی با وجود بازیکنانی مثل فیلیپه کوتینیو، شماره ۷ همچنان توسط بازیکنی انتخاب نشده است. این احتمالا بدین معناست که بارسا این شماره را برای گریزمان خالی نگه داشته است.

در سوی دیگر، هواداران اتلتیکو قصد ندارند به این موضوع واکنش نشان دهند زیرا امیدوارند که شرایط به نحوی رقم بخورد که گریزمان در اتلتیکو ماندنی شود. در حقیقت اتلتیکو سعی دارد قرارداد او را تمدید کند و بند‌های قراردادش را بهبود ببخشد. در حال حاضر حقوق او حدود ۱۵ میلیون اعلام شده و اتلتیکو قصد دارد آن را به ۲۰ میلیون یورو افزایش دهد. هر چند هنوز پیشنهاد توسط گریزمان مورد موافقت قرار نگرفته ولی مذاکرات بین دو طرف در جریان است.

موضوع افزایش حقوق در بارسا نیز موجب نگرانی شده است. البته نه به خاطر پیشنهاد تمدید قرارداد اتلتیکو که احتمالا باعث افزایش حقوق گریزمان می‌شود، بلکه باتوجه به جام جهانی که پیش روست. درخشش گریزمان در این رقابت‌ها می‌تواند حقوق ستاره فرانسوی را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

اگر تمام موارد بالا کافی نباشد، ملاقاتی بین سران باشگاه بارسلونا با خواهر گریزمان در رستورانی در بارسلونا انجام شده است. این موضوع توسط رادیو کاتالونیا فاش شده و گفته می‌شود صحبت‌های مهمی بین دو طرف انجام شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1911
  • منبع : ورزش سه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.