• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خبر داد:

سوء تغذیه ۱۹ هزار کودک زیر ۶ سال خانواده‌های نیازمند کرمانی

  • کد خبر : 6267
  • 05 شهریور 1398 - 11:37
سوء تغذیه ۱۹ هزار کودک زیر ۶ سال خانواده‌های نیازمند کرمانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۱۹ هزار و ۲۰۰ فرزند زیر ۶ سال دچار سوء تغذیه در خانواده های نیازمند در استان کرمان داریم که کمتر از ۵ درصد آنها مددجوی ما هستند اما ما به بقیه نیز خدمات ارائه می دهیم. یحیی صادقی امروز ۵ شهریورماه در چهارمین روز از […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۱۹ هزار و ۲۰۰ فرزند زیر ۶ سال دچار سوء تغذیه در خانواده های نیازمند در استان کرمان داریم که کمتر از ۵ درصد آنها مددجوی ما هستند اما ما به بقیه نیز خدمات ارائه می دهیم.

یحیی صادقی امروز ۵ شهریورماه در چهارمین روز از هفته دولت و در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان اظهار کرد: گروه هدف کمیته امداد جمعیت ۱۰۲ هزار خانواری در استان کرمان است که مستمرا از کمیته امداد خدمات می گیرند.

وی با اشاره به نگاه ویژه استاندار کرمان به محرومان و تاثیر آن در موفقیت کمیته امداد در رسیدگی به نیازمندان افزود: در سفر سال گذشته رییس سازمان برنامه و بودجه به کرمان مصوب شد ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان استان ساخته شود که ۵ هزار واحد آن مربوط به مددجویان کمیته امداد است.

صادقی با اشاره به توانمندسازی خانواده های مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: ما دو سال پیاپی رتبه برتر را در بین کمیته های امداد سراسر کشور به دست آورده و ۱۱۷ درصد جذب اعتبارات تبصره ۱۶ را در سال گذشته داشته ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: مشاغلی که ایجاد کرده ایم پایدار است زیرا نظارت ما کامل و در کنار مددجو هستیم و خدمات حمایتی نیز برای فرهنگ خانواده ها داریم زیرا ۲۰ هزار دانش آموز و ۴ هزار دانشجو در این خانواده ها داریم.

وی افزود: ۱۹ هزار و ۲۰۰ فرزند زیر ۶ سال دچار سوء تغذیه در خانواده های نیازمند در استان کرمان داریم که کمتر از ۵ درصد آنها مددجوی ما هستند اما ما به بقیه نیز خدمات ارائه می دهیم.

صادقی با بیان اینکه تلاش کرده ام به حاشیه ها بی توجه باشم، گفت: هدف بنده و اصل کار بر محرومیت‌زدایی است و این فرهنگ در کمیته امداد نهادینه شده و همکاران ما با این نیت تلاش شبانه روزی دارند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6267
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.