• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
12
با حکم وزیر کشور

شهردار کرمان منصوب شد

  • کد خبر : 13080
  • 24 مهر 1400 - 22:53
شهردار کرمان منصوب شد

سعید شعرباف تبریزی با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به‌عنوان شهردار کرمان منصوب شد. وی ششم شهریورماه امسال با رای اعضای شورا انتخاب شده بود. به گزارش ایرنا به نقل روابط عمومی شهرداریِ کرمان، وزیر کشور به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان شهردار کرمان را منصوب کرد. در حکم وزیر کشور برای شهردار منتخب ششمین […]

سعید شعرباف تبریزی با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به‌عنوان شهردار کرمان منصوب شد. وی ششم شهریورماه امسال با رای اعضای شورا انتخاب شده بود.

به گزارش ایرنا به نقل روابط عمومی شهرداریِ کرمان، وزیر کشور به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان شهردار کرمان را منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور برای شهردار منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان آمده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاست های ذیل را محقق نمائید.

در بخشی از این حکم آمده مواردی ازجمله پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق، هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها، رعایت ملاک های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی، شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاههای فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری مطرح شده است.

رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر با رویکرد محله محوری، توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان، اهتمام جدی و مسئولانه به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و ارتقای فضای سبز شهری، افزایش نشاط و فضیلت های معنوی، فرهنگی و اجتماعی، توجه ویژه به آبادانی مراکز فرهنگی و مذهبی و ترویج هنجارهای اسلامی از دیگر مواردی است که در این حکم به آن اشاره شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13080

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.