• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
رییس حوزه قضایی رابر خبر داد:

عاملان قتل در رابر بازداشت شدند

  • کد خبر : 17937
  • 21 دی 1402 - 7:57
عاملان قتل در رابر بازداشت شدند

رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر از دستگیری ۳ متهم قتل در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد. محمد صالح شیخ زاهدی گفت: طی تماس تلفنی فردی ناشناس با پلیس ۱۱۰، بلافاصله نیروی انتظامی به محلی در اطراف شهر مراجعه می‌نمایند و فردی را در حالی که جراحات زیادی داشته، ولی دارای هوشیاری بوده مشاهده […]

رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر از دستگیری ۳ متهم قتل در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

محمد صالح شیخ زاهدی گفت: طی تماس تلفنی فردی ناشناس با پلیس ۱۱۰، بلافاصله نیروی انتظامی به محلی در اطراف شهر مراجعه می‌نمایند و فردی را در حالی که جراحات زیادی داشته، ولی دارای هوشیاری بوده مشاهده می‌کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان پس از تنظیم صورتجلسه، فرد مجروح را ابتدا به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان رابر و سپس به بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان بافت و سپس به یکی از بیمارستان‌های مرکز استان معرفی و اعزام می‌کنند.

 این مقام قضائی تصریح کرد: متاسفانه فرد مجروح در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌نماید.

این مقام قضایی افزود: پس از واقعه پرونده قضایی جهت رسیدگی به موضوع تشکیل گردید و دستورات لازم نیز جهت دستگیری متهمان صادر شد.

شیخ زاهدی اظهار داشت: با توجه به اینکه سه متهم پرونده از شهرستان رابر متواری شده بودند با اعطای نیابت قضایی دستورات لازم جهت دستگیری آنان صادر شد.

وی افزود: سپس ماموران پلیس آگاهی به شهرستان‌های اطراف اعزام شدند و در نهایت کمتر از ۲۴ ساعت، هر سه متهم، توسط ماموران اعزامی دستگیر و به سیستم قضایی شهرستان تحویل داده شدند و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

در ادامه رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر ضمن تشکر از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در دستگیری متهمان بیان داشت: در جهت احیای حقوق عامه و برقراری نظم و امنیت در شهرستان و پیشگیری از چنین اتقاقاتی، دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت تمام با اخلال گران در نظم عمومی و به وجود آورندگان جرائم خشن برخورد می‌کند و حداکثر مجازات قانونی در انتظار آنان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.