• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
پوتین:

غرب دشمن روسیه است

  • کد خبر : 17744
  • 11 دی 1402 - 22:52
غرب دشمن روسیه است

رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه در دیدار با سربازان روس در یک بیمارستان نظامی، گفت که برخی در غرب آشکارا می‌گویند که می‌خواهند روسیه را به پنج قسمت تقسیم کنند.  به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) گفت که غرب دشمن اصلی این کشور است. پوتین در جریان […]

رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه در دیدار با سربازان روس در یک بیمارستان نظامی، گفت که برخی در غرب آشکارا می‌گویند که می‌خواهند روسیه را به پنج قسمت تقسیم کنند.

 
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) گفت که غرب دشمن اصلی این کشور است.

پوتین در جریان دیدار با سربازان روس در بیمارستان نظامی «ویشنِوسکی» توضیح داد: «اوکراین دشمن ما نیست، بلکه دشمنان ما کسانی هستند که می‌خواهند شکستی راهبردی به ما تحمیل کنند».


به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی ادامه داد: «غرب دشمن روسیه است و آنها سعی دارند مشکلات خود را با دستان اوکراین حل کنند. برخی در غرب آشکارا می‌گویند که می‌خواهند روسیه را به پنج قسمت تقسیم کنند».

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه گفتمان درباره بحران اوکراین در غرب شروع به تغییر کرده و آنها به دنبال چگونگی پایان دادن به جنگ هستند، اظهار داشت: «روسیه نیز می‌خواهد به درگیری در اوکراین پایان دهد، اما با شرایط ما».

طبق این گزارش، پوتین درباره حمله اخیر نیروهای اوکراینی به شهر «بلگورود» در غرب روسیه نیز تصریح کرد: «آنچه در بلگورود رخ داد یک حمله تروریستی علیه غیرنظامیان بود. ما هم می‌توانیم با حمله به غیرنظامیان اوکراین، به آن پاسخ دهیم، اما روسیه فقط به اهداف نظامی حمله می‌کند».

وی اما افزود که روسیه در واکنش به حمله علیه بلگورود، امروز و فردا ضربات سختی را به اهداف نظامی رژیم کی‌یف وارد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.