• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6
رنجبری ۶۰ درصد دریافتی داشته است؛

فسخ قرارداد رنجبری غیرقانونی است

  • کد خبر : 10139
  • 22 دی 1398 - 9:34
فسخ قرارداد رنجبری غیرقانونی است

مدیر حقوقی باشگاه گل گهر سیرجان فسخ قرارداد پیمان رنجبری را غیرقانونی دانست. دکتر شاه منصوری گفت: رنجبری بدون رعایت تشریفات حقوقی و قانونی اقدام به فسخ قرارداد کرده و باشگاه گل گهر امروز شکوائیه اش را در سازمان لیگ ثبت کرد. وی افزود: رنجبری بدون رعایت تشریفات قانونی اقدام به فسخ قرارداد کرده که […]

مدیر حقوقی باشگاه گل گهر سیرجان فسخ قرارداد پیمان رنجبری را غیرقانونی دانست.

دکتر شاه منصوری گفت: رنجبری بدون رعایت تشریفات حقوقی و قانونی اقدام به فسخ قرارداد کرده و باشگاه گل گهر امروز شکوائیه اش را در سازمان لیگ ثبت کرد.

وی افزود: رنجبری بدون رعایت تشریفات قانونی اقدام به فسخ قرارداد کرده که این اقدام وی دارای اشکال حقوقی و قانونی است.

شاه منصوری با تاکید بر اینکه بر اساس ماده ۱۳ نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال و ماده ۱۴ فیفا این بازیکن باید ابتدا از طریق نامه رسمی به باشگاه گل گهر مبلغ قراردادش را مطالبه می‌کرد و در صورتیکه باشگاه گل گهر در زمان قانونی این مبلغ را پرداخت نمی‌کرد میتوانست اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود کند، افزود: زمان قانونی باشگاه گل گهر را برای پرداخت بر اساس آیین نامه نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال ۱۰ روز و بر اساس ماده ۱۴ فیفا ۱۵ روز است در حالیکه رنجبری نامه ای به باشگاه گل گهر ارسال نکرده و طبیعتا مهلتی نیز به باشگاه داده نشده پس بنابر این این فسخ قرارداد غیرقانونی است.

مدیر حقوقی باشگاه گل گهر تصریح کرد: رنجبری ۶۰ درصد از قرارداد خود را تا نیم فصل دریافت کرده و عدم دریافت پاداش فصل قبل برای فسخ قرارداد فصل جدید مورد تایید ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نیست.

وی اضافه کرد: باشگاه گل گهر در موارد مالی دچار مشکل نیست و به راحتی بازیکنش را از دست نمی‌دهد و اگر این بازیکن به گل گهر باز نگردد با شکوائیه باشگاه، هم برای بازیکن ایجاد محرومیت خواهد کرد و هم باشگاهی که وی را تحریک به نقض قرارداد کرده به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات و پرداخت غرامت محکوم می‌‌کند.

شاه منصوری در پایان گفت: توصیه بنده به این بازیکن این است که به گل گهر بازگردد و اگر باشگاهی متقاضی جذب وی است از طریق مذاکره با باشگاه گل گهر اقدام کند و در صورت اصرار بر این تصمیم اشتباه ، باشگاه گل گهر با جدیت موضوع را پیگیری و محرومیت برای بازیکن و باشگاه مربوطه قطعی است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10139

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.