• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
8
با حضور استاندار کرمان؛

قطعه اول باند دوم محور سیرجان – خواجو شهر افتتاح شد

  • کد خبر : 1609
  • 10 اردیبهشت 1397 - 8:37
قطعه اول باند دوم محور سیرجان – خواجو شهر افتتاح شد

قطعه اول باند دوم محور سیرجان – خواجو شهر به طول ۴ کیلومتر به بهره برداری رسید. برای اجرای طرح قطعه  اول محور سیرجان به خواجوشهر به طول ۴ کیلومتر  ۱۵ میلیارد ریال  از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی هزینه شد  و با افتتاح این محور پرتردد ترافیک روانتر و حوادث کمتر می […]

قطعه اول باند دوم محور سیرجان – خواجو شهر به طول ۴ کیلومتر به بهره برداری رسید.

برای اجرای طرح قطعه  اول محور سیرجان به خواجوشهر به طول ۴ کیلومتر  ۱۵ میلیارد ریال  از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی هزینه شد  و با افتتاح این محور پرتردد ترافیک روانتر و حوادث کمتر می شود.

آقای رزم حسینی سپس  با حضور در روستای دارستان مهد گلیم ایران نمایشگاه گلیم را افتتاح و ضمن دیدار مردمی بر خودکفایی با  استفاده از ظرفیت های هر منطقه تاکید کرد .

استاندار کرمان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان و گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه هفت شهرستان های سیرجان و بردسیر با تاکید بر تقویت اقتصاد خانواده در شهر و روستا گفت: ایجاد ۲۱۰ شغل پایدار در یک روستا و سه هزار شغل از طریق ستاد فرمان امام (ره) طی ۲ سال از اقدامات بخش غیر دولتی در استان کرمان است و با شرکت های دانش بنیان و جوانان تحصیلکرده می توانیم استان را بسازیم.
وی با یادآوری سفر وزیر ارتباطات و فناوری  اطلاعات به استان و رفع مشکل اینترنت در همه روستاهای استان کرمان  افزود: وزیر ارتباطات تعهد کرد تا اخر اردیبهشت بیش از ۸۰ نقطه کور استان کرمان زیر پوشش مخابراتی قرار گیرد.
استاندار کرمان همچنین با تاکید بر تهیه و تدوین نقشه پایدار کشاورزی  استان گفت: باید با ایجاد ساز و کاری مناسب ، محصول کشاورزی  با مصرف بهینه آب ارتقاء  یابد.

در این جلسه آقای حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اجرای قانون جامع خدمات شهری تفویض اختیار بیشتر را از استاندار برای فرمانداران خواستار شد تا مردم برای هر مشکلی راهی مرکز استان نشوند.

در این جلسه یکی از شرکت های وابسته به سنگ آهن گل گهر به عنوان معین اقتصادی بخش گلستان سیرجان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1609

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.