• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8
رییس اتحادیه قنادان کرمان تشریح کرد:

قیمت هر کیلو زلوبیا و بامیه در کرمان/پیش‌بینی کاهش خرید مردم در ماه رمضان

  • کد خبر : 4137
  • 15 اردیبهشت 1398 - 14:19
قیمت هر کیلو زلوبیا و بامیه در کرمان/پیش‌بینی کاهش خرید مردم در ماه رمضان

رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی، فروشی و کافه قنادی کرمان به کاهش قدرت خرید مردم سال به سال اشاره کرد و افزود: متاسفانه میزان فروش هر سال نسبت به سال قبل آن کمتر می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم که امسال میزان فروش زلوبیا و بامیه با توجه به قیمت آن کمتر از سال‌های گذشته باشد. “حسینی […]

رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی، فروشی و کافه قنادی کرمان به کاهش قدرت خرید مردم سال به سال اشاره کرد و افزود: متاسفانه میزان فروش هر سال نسبت به سال قبل آن کمتر می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم که امسال میزان فروش زلوبیا و بامیه با توجه به قیمت آن کمتر از سال‌های گذشته باشد.
حسینی معیلی” با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: قیمت هر کیلو زلوبیا در شهر کرمان  ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، بامیه هر کیلو ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان و مخلوط (زلوبیا و بامیه) ۱۶ هزار تومان می‌باشد.
وی ضمن قدردانی از مسئولین در زمینه اختصاص دادن سهمیه شکر تعاونی برای تولید زلوبیا و بامیه به قنادی های سطح شهر کرمان، عنوان کرد: تا کنون یک سهمیه شکر برای پخت زلوبیا و بامیه دریافت کرده‌ایم که مقرر شده است دو سهم دیگر نیز تا پایان ماه مبارک رمضان به این صنف اختصاص داده شود.
رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی، فروشی و کافه قنادی کرمان از نحوه نظارت‌ها در این ماه بر عرضه کنندگان و تولیدکنندگان زلوبیا و بامیه، سخن به میان آورد و اظهار کرد: ناظرین اتحادیه قنادی‌، شیرینی، فروشی و کافه قنادی، بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت‌ها را در این بخش برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به عرضه زلوبیا و بامیه توسط افراد غیر از اعضای این صنف، تصریح کرد: افرادی که در ماه مبارک رمضان در خارج از اتحادیه، دست به عرضه زلوبیا و بامیه می‌پردازند، مجوز نداشته و بهداشتی بودن آنها را تایید نمی‌کنیم؛ لذا با اداره اماکن، اتاق اصناف و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمان مذاکراتی در راستای برخورد و جلوگیری از عرضه زلوبیا و بامیه توسط این افراد را صورت داده ایم
معیلی به کاهش قدرت خرید مردم سال به سال اشاره کرد و افزود: متاسفانه میزان فروش هر سال نسبت به سال قبل آن کمتر می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم که امسال میزان فروش زلوبیا و بامیه با توجه به قیمت آن کمتر از سال‌های گذشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شکر را به قیمت تعاونی(هر کیلو شکر تعاونی ۳ هزار و ۱۹۰ تومان) در اختیار قنادی ها قرار داده‌ایم لذا قیمت زلوبیا و بامیه کمتر شده است اما اگر با قیمت شکر آزاد بخواهیم زلوبیا و بامیه تولید کنیم قیمت آن بیشتر خواهد بود.
لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4137
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.