• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

لزوم توسعه ورزش قهرمانی در سیرجان

  • کد خبر : 17521
  • 02 آبان 1402 - 20:20
لزوم توسعه ورزش قهرمانی در سیرجان

فرماندار سیرجان خواستار معرفی هیئت‌های ورزشی فعال به منظور تلاش برای توسعه ورزش قهرمانی شد. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان به همراه تعدادی از روسای هیئت‌های وزشی با حضور در دفتر فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، با وی دیدار و در خصوص مسائل حوزه ورزش و جوانان شهرستان گفت و گو کردند. علی یعقوبی پور […]

فرماندار سیرجان خواستار معرفی هیئت‌های ورزشی فعال به منظور تلاش برای توسعه ورزش قهرمانی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان به همراه تعدادی از روسای هیئت‌های وزشی با حضور در دفتر فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، با وی دیدار و در خصوص مسائل حوزه ورزش و جوانان شهرستان گفت و گو کردند.

علی یعقوبی پور معاون استاندار و فرماندار سیرجان در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، مجموعه اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی را یک سیستم واحد و یکپارچه و متحد خواند و افزود: موفقیت و شکست هر یک از هیئت‌های ورزشی متوجه تمام مجموعه ورزشی می شود که در صورت کم کاری آن سیستم ضعیف و در مقابل آن اگر انرژی بیشتر داشته باشید، سیستم قوی و موفق است و نگاه ما باید سیستمی و متحد باشد و می طلبد نقشه راه و خروجی و هدف داشته باشیم.

وی افزود: زمانی که نگاه سیستمی و راهبرد معرفی شد و در کنار آن نیز مدیریت داشته باشیم، بهترین فرصت استفاده از منابع را خواهیم داشت، ولی در برخی مواقع نقشه راه، منابع و زمان داریم، ولی نمی‌توانیم از آن‌ها به درستی استفاده کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان بیان کرد: امروز در محیط کار نیز باید نظارت و کنترل باشد تا انحرافات شناسایی شوند؛ پس نظارت هم لازمه آن است تا انحرافات شناسایی و بعد از آن شفافیت به وجود می‌آید.

یعقوبی پور افزود: رئیس اداره ورزش و جوانان باید هیئت‌های ورزشی فعال که دارای مدال و عناوین قهرمانی کشوری و جهانی هستند را معرفی کند تا ضمن توسعه ورزش قهرمانی، در خصوص رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم و در جهت برگزاری دو رویداد ورزشی در هر ماه برنامه ریزی انجام شود.

وی در پایان از تلاش‌های بی شائبه تمام دست اندرکاران ورزش شهرستان، اداراه ورزش و جوانان، باشگاه‌های ورزشی و به خصوص اساتید، مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش شهرستان سیرجان قدردانی و نقش بی بدیل آن ها در گرایش مردم و آحاد جامعه به ورزش و تربیت بدنی را نقشی اساسی و قابل تشکر برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان نیز ضمن اشاره به افزایش اعتبارات ورزشی شهرستان گفت: خوشبختانه امسال از سوی مدیر کل ورزش و جوانان و مساعدت فرماندار سیرجان حدودا مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احداث خانه جوان،۲ میلیارد تومان به منظور ساخت زورخانه نجف شهر و ۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان هم برای بازسازی ورزشگاه تختی از محل اعتبارات تملک و دارایی و با پیگیری‌های نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۱۰میلیارد تومان برای احداث خانه کشتی، ۵۰۰ میلیون برای ساخت زورخانه مکی آباد و ۵۰۰میلیون تومان نیز به منظور تعمیر و نگهداری مجموعه تختی از محل اعتبارات وزارت نفت و اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است که ان شاءالله شاهد اتفاقات خوشی در حوزه ورزش خواهیم بود.

سلحشور سالاری نیا از آغاز عملیات اجرایی خانه کشتی و سالن سنگ نوردی با حمایت بخش خصوصی در سیرجان خبر داد و افزود:کلنگ احداث خانه کشتی سیرجان و سالن سنگ نوردی در هفته آینده به زمین زده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17521

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.