• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
12
با ورود کمیته امداد:

مشکل خانواده دختر ۱۰ ساله سیرجانی که در خطر ازدواج زودهنگام بود حل می‌شود

  • کد خبر : 4692
  • 12 تیر 1398 - 19:24
مشکل خانواده دختر ۱۰ ساله سیرجانی که در خطر ازدواج زودهنگام بود حل می‌شود

تیم مددکاری و مشاوره کمیته امداد سریعاً به شهرستان سیرجان اعزام و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این خانواده در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آن ها قول مساعد دادند. یحیی صادقی، امروز(۱۲ تیر) گفت: به دنبال انتشار خبر ازدواج زودهنگام دختر ۱۰ ساله سیرجانی با جوانی ۲۳ ساله در فضای مجازی و رسانه‌ها، […]

تیم مددکاری و مشاوره کمیته امداد سریعاً به شهرستان سیرجان اعزام و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این خانواده در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آن ها قول مساعد دادند.

یحیی صادقی، امروز(۱۲ تیر) گفت: به دنبال انتشار خبر ازدواج زودهنگام دختر ۱۰ ساله سیرجانی با جوانی ۲۳ ساله در فضای مجازی و رسانه‌ها، تیم مددکاری و مشاوره کمیته امداد سریعاً به شهرستان اعزام و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این خانواده در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آن ها قول مساعد دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: در این دیدار و گفگو مقرر شد کمیته امداد در اسرع وقت نسبت به حل مشکل مسکن این خانواده از طریق پرداخت ودیعه و اجاره مسکن اقدام کند و همچنین مقرر شد درصورتی‌که دختر این خانواده در سن مناسب ازدواج کند کالای جهیزیه وی به‌صورت کامل از سوی این نهاد تهیه و به وی اهدا شود.

گفتنی است، خانواده این دختر که به دلیل فقر و مشکلات مالی تن به ازدواج دختر ۱۰ سال خود داده بودند با پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و قول مساعد در جهت حل مشکلات مالی و معیشتی خانواده در حد امکانات و توان این نهاد، شرایط بازگشت به تحصیل این دختر فراهم و وی به تحصیل خود ادامه خواهد داد.

همچنین مقرر شد: هزینه‌های درمانی فرزند دیگر خانواده که به بیماری دیابت مبتلا است نیز توسط کمیته امداد پرداخت شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.