• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

مهمترین اشکال تیم ملی که مقابل بورکینافاسو به چشم آمد

  • کد خبر : 17833
  • 16 دی 1402 - 12:09
مهمترین اشکال تیم ملی که مقابل بورکینافاسو به چشم آمد

کارشناس فوتبال گفت: مهم‌ترین اشکال در خط هافبک تیم ملی است چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم هافبک‌های ما مقابل بورکینافاسو تحرک نسبتاً زیادی نداشتند.حمید درخشان در مورد پیروزی ۲ بر یک تیم ملی مقابل بورکینافاسو در دیداری تدارکاتی اظهار داشت:‌ معمولاً وقتی چند روز دیگر یک تورنمت بزرگ آغاز می‌شود تیم […]

کارشناس فوتبال گفت: مهم‌ترین اشکال در خط هافبک تیم ملی است چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم هافبک‌های ما مقابل بورکینافاسو تحرک نسبتاً زیادی نداشتند.
حمید درخشان در مورد پیروزی ۲ بر یک تیم ملی مقابل بورکینافاسو در دیداری تدارکاتی اظهار داشت:‌ معمولاً وقتی چند روز دیگر یک تورنمت بزرگ آغاز می‌شود تیم ملی باید با شکل اصلی‌اش بازی کند تا بازیکنان به خوبی همدیگر را پیدا کنند؛ روان‌تر بازی کنند و با سرعت بالاتر بازی‌شان را انجام بدهند و تاکتیکی را که انتخاب می‌کنیم را در زمین پیاده کنند. تیم ملی اشکالات زیادی دارد. اول از همه تغییرات زیادی که در ترکیب تیم ایجاد می‌شود، دوم اینکه باید بین بازیکنان نیمکت‌ و ترکیب اصلی تفاوت زیادی وجود نداشته باشد.
سرمربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: مهم‌ترین اشکال در خط هافبک است. چه در نیمه اول این بازی و چه در نیمه دوم هافبک‌های ما تحرک نسبتاً زیادی نداشتند. هافبک‌ها می‌توانند یک تیم را به تحرک بیشتر وادار کنند. اما خط هافبک تیم ملی ایستا و ساکن بازی می‌کند. اما خطر بزرگتری که تیم ملی ما را تهدید می‌کند سرعت آن است که خیلی کم است و با تأخیر بازی می‌کنیم. 
وی با اشاره به شرایط فنی بازیکنان گفت: بازیکنان ما هر چیزی را که در دوران فوتبال‌شان یاد گرفته‌اند در تیم ملی ارائه می‌کنند و کمتر کارهای ترکیبی در تیم ملی دیده می‌شود. ما باید سرعت بازی تیمی‌مان بیشتر باشد وگرنه مقابل کره، ژاپن و حتی عربستان با مشکل مواجه می‌شویم و گرفتار خواهیم شد.
درخشان در مورد اینکه در فاصله هفت روز به جام ملت‌ها می‌توان این مشکلات را برطرف کنیم، گفت: بله، می‌توان این اشکالات را برطرف کرد به شرط آنکه تمرکز خوبی روی تیم داشته باشیم.
وی در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌ها فینالیست شود یا به جمع چهار تیم برسد، گفت: بهتر است الان به دنبال رتبه تیم نباشیم، اول باید خوب بازی کنیم و وقتی خوب بازی کردیم به جایی که مدنظرمان هست می‌رسیم. تیم وقتی خوب بازی کند پله پله بالا می‌آید. باید روی کار گروهی و سرعت بازی تیمی‌مان بیشتر کار کنیم تا موفق شویم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.